1. اخبار استان
  2. تعویض ۲ هزار و ۸۰۹ فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی

کد خبر: 8879

تعویض ۲ هزار و ۸۰۹ فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: بیش از ۲ هزار و ۸۰۹ کنتور معیوب مشترکین روستایی آبفار استان زنجان در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ رضا کابلی با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در شرکت آبفار توجه به تاسیسات آبرسانی از جمله کنتورهای معیوب و تعویض به موقع آنها است، اظهار کرد : برای تعویض ۲۸۰۹ کنتور معیوب مشترکین روستایی رقمی بالغ بر ۲میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال از محل اعتبار داخلی و عمرانی هزینه شده است.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: برای اینکه تمامی کنتورهای مشکل دار و معیوب مشترکین روستایی استان زنجان تعویض گردد اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال لازم است.
کابلی با تاکید بر اینکه کنتورهای تعویض شده به صورت رایگان انجام می گردد، گفت: در حال حاظر روستاهای شهرستان خرمدره با کمترین خرابی و روستاهای شهرستان خدابنده بیشترین درصد کنتور خرابی را دارند .
مدیرعامل شرکت آبفار در ادامه تصریح کرد: چنانچه کنتورهای مشترکین به دلیل نقص فنی معیوب و از کار افتاده باشد در صورت نداشتن بدهی آب بهاء بصورت رایگان تعویض و استاندارد سازی می گردد.
وی همچنین از مشترکین درخواست کرد تا در حفظ و نگهداری صحیح از کنتور ها در فصل سرما با عایق بندی مناسب و … اهتمام لازم را داشته باشند تا مشمول هزینه های مازاد نگردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مانور عملیاتی مشترک تشدید نظارت های بهداشتی در زنجان آغاز شد
خبر قبلی
استقرار ۱دستگاه بالگرد در طرح نوروزی هلال احمر زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست