تکلیف دولت به توسعه عدالت آموزشی و نوسازی مدارس در روستاها و مناطق محروم

نمایندگان مجلس دولت را مکلف به توسعه عدالت آموزشی و نوسازی مدارس در روستاها و مناطق محروم با اخذ مالیات از آستان قدس رضوی و موسسات و بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه شنبه، ۷ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، با بند الحاقی ۶ تبصره ۹ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند الحاقی ۶ تبصره ۹ این لایحه آمده است؛ در راستای تحقق ماده(۷۸) قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(۲) و در جهت اجرای اصل سی‌ام قانون اساسی، آستان قدس رضوی و آن دسته از مؤسسات و بنگاههای اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) به استثنای مواردی که اذن صریح ولی فقیه مبنی بر عدم پرداخت مالیات و یا نحوه تسویه آن را دارند، موظفند نسبت به واریز مالیات خود به خزانه موضوع ردیف‌ ۱۱۰۱۱۲ اقدام کنند. معادل درآمد واریزی از محل ردیف های هزینه‌ای مربوط، صرف توسعه عدالت آموزشی، نوسازی، مقاوم‌سازی و خرید تجهیزات برای مدارس روستایی و مناطق محروم می‌شود.

شایان ذکر است نمایندگان با ۱۷۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه با بخش هزینه ای تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور موافقت کردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توزیع گسترده برنج و شکر با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال در استان زنجان
خبر قبلی
آغاز همایش بین‌المللی بهداشت محیط در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست