دلیل توقف بازگشایی معابر پادگان، عدم انجام تعهدات استانداری زنجان است

تعهداتی که مربوط به استانداری در خصوص تغییر کاربری اراضی شمالی پادگان بوده انجام نشده و این موضوع موجب توقف کار شده است.

 رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به دلایل توقف عملیات اجرایی در بازگشایی معابر داخل پادگان(تیپ زرهی ارتش)، گفت: دلیل توقف بازگشایی معابر پادگان، عدم انجام تعهدات استانداری زنجان بوده است.

عباس راشاد در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه متاسفانه عملیات اجرایی بازگشایی معابر داخل پادگان متوقف شده است، اظهار کرد: تعهداتی که استانداری زنجان به مسئولان ارتش داده اند عملی نشده و این موضوع موجب شده که ارتش پروژه را متوقف کند و تجهیزات شهرداری از داخل محوطه برچیده و خارج شده است.

وی به تعهداتی که استانداری زنجان به ارتش داده اشاره کرد و افزود: تعهداتی که مربوط به استانداری در خصوص تغییر کاربری اراضی شمالی پادگان بوده انجام نشده و این موضوع موجب توقف کار شده است.

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه این پروژه یکی از پروژه های مهم در شهر زنجان محسوب می شود، یادآور شد: متاسفانه با توقف عملیات اجرایی آینده این پروژه مبهم بوده و امیدواریم شرایط برای تسریع امور فراهم شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر داخل پادگان موجب ایجاد محورهای جدیدی تردد در منطقه خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر ادامه محور بازگشایی شده فعلی از داخل پادگان شاهد بازگشایی یک محور برای تردد اهالی شهرک نصر خواهیم بود. این محور ضلع شرقی پادگان را تا میدان ارتش متصل خواهد کرد و برای تسهیل تردد اهالی کوی نصر نقش مهمی ایفا می کند.

راشاد با بیان اینکه این پروژه، پروژه مهمی است که از سال های گذشته آغاز شده که متاسفانه بدون نتیجه متوقف شده است، اظهار کرد: دیوارهای بتنی و تجهیزات مرتبط در این خصوص خریداری شده است. قبل از توقف عملیات شاهد تحرکات مناسب شهرداری در داخل پادگان بودیم.

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این پروژه برای اجرای عملیات توسط پیمانکار باید در شهریور ماه به پیمانکار تحویل شود، گفت: با این شرایط اقدامات متوقف مانده و امیدی به ادامه روند پروژه نیست. شورا و شهرداری در خصوص توقف پروژه مسئول نیست.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۶ گروه بزرگ مالیات نمی‌دهند
خبر قبلی
فاجعه پسماندهای سرب‌وروی در زنجان عمیق است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست