1. اخبار استان
  2. دیدارهای مهم استاندار زنجان طی سفر به تهران

کد خبر: 8685

دیدارهای مهم استاندار زنجان طی سفر به تهران

استاندار زنجان در سفر این هفته خود به تهران، با وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت راه آهن کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در ابتدا با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خود، نشستی با مدیران عامل شرکت های خدمات رسان استان زنجان در صنعت آب و برق داشت تا ضمن دریافت آخرین وضعیت خدمات رسانی در حوزه های مختلف برق و آب و فاضلاب استان زنجان، مطالبات این شرکت ها از دولت ها و پیشنهادات و مسائل مربوط به این بخش از استان را احصاء نماید.

استاندار زنجان سپس به همراه نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود و مدیران عامل حوزه آب و برق استان با اردکانیان وزیر نیروی دولت دوازدهم دیدار و موارد جمع بندی شده را ارائه نمود.

دیدار با مدیر عامل شرکت راه آهن کل کشور نیز از دیگر برنامه ها و دیدارهای مهم مقام عالی استان در سفر این هفته به تهران بود تا رایزنی های لازم درخصوص طرح های دوخطه کردن راه آهن زنجان به تهران و مسائل کارخانه صنایع ریلی ایرانیان مستقر در استان زنجان را انجام دهد.

فتح اله حقیقی این هفته یکروز را به شرکت در نشست استانداران با مدیران حوزه اقتصادی استان گذرانده بود و یکروز را برای دیدار با مدیران ارشد و پیگیری مسائل استان در تهران سپری کرد و در راه بازگشت، در نیمه شب سه شنبه به بازدید از کشتارگاه های مرغ استان رفت تا از نزدیک در جریان روند تولید گوشت مرغ در استان زنجان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان معمولا یک یا دو روز کاری از هفته را برای دیدار با وزرا و مقامات ارشد دولت، سرمایه گذاران بخش های دولتی و خصوصی و مدیران عامل واحدهای تولیدی و صنعتی استان و زنجانیان مقیم تهران اختصاص می دهد تا شخصا و از نزدیک، مسائل مربوط به توسعه بخش های مختلف را پیگیری نماید و تاکنون با شمار زیادی از مقامات عالی کشور دیدار و گفت‌وگو داشته است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۴۳ هزار نفر زنجانی در آزمون سراسری حفظ مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده اند
خبر قبلی
اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران رونمایی شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست