1. اخبار شهرستان
  2. عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان دهه فجر آغاز می‌شود

کد خبر: 7890

عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان دهه فجر آغاز می‌شود

شهردار زنجان با اشاره به اجرای پروژه سبزه میدان زنجان گفت: عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌اله معصومی در جلسه بازآفرینی شهری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان به زودی آغاز می‌شود، اظهار کرد: این پروژه به دلیل موقعیت آن که در هسته مرکزی شهر و نزدیکی به باراز زنجان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی هزینه بالای این طرح را از جمله ضعف‌های طرح اولیه این پروژه عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۰ جلسه با حضور استادان دانشگاه و مردم و استفاده از نظرات اهالی منطقه برگزار شده است.
شهردار زنجان با اشاره به نقشه اجرایی این طرح با تمام جرئیات طراحی شده است افزود: براساس برنامه ریزهای انجام شده اجرای عملیات این طرح در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.
معصومی به میزان پیش‌بینی اعتبار هزینه شده برای این پروژه افزود: براساس برآورد‌های انجام شده ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما بر این پروژه این است که این طرح تنها مربوط به همه استان است بیان کرد: یک نسل با این پروژه درگیر بود و چندین با کمسیون ماده ۵ مصوب داده و چندین بار نیز کلنگ‌زنی شده است.
وی بیان کرد: هزینه بالای این پروژه از ضعف‌هایی بود که در تملک آن مشکل ساز بود.
شهردار زنجان عنوان کرد: ۸۰ هزار متر مربع فقط مجموعه تجاری برای این طرح دیده شده بود یعنی میلیارد‌ها تومان درآمد برای شهرداری ولی در طرح جدید همه این مجموعه تجاری را حذف کردیم و نگاه را به سمت فرهنگی پیش بردیم.
وی خاطر نشان کرد: در طرح فعلی ،پروژه ۴ هزار متر در نظر گرفته شده که این ۴ هزار متر بیشتر نگاه‌های خدماتی و فرهنگی بوده است.
معصومی عنوان کرد: برخیها شاید شهرداری را خود زنی اقتصادی مطرح کنند ولی چون پروژه‌ می‌خواهد قرن‌ها برای استان ماندگار باشد نگاهمان را به فرهنگی تغییر دادیم

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۶۵ درصد سطح زیر کشت گندم در استان از ارقام اصلاح شده است
خبر قبلی
زنجان به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست