1. اجتماعی
  2. نقص فنی کامیون در زنجان ۱ کشته و ۳زخمی برجا گذاشت

کد خبر: 2491

نقص فنی کامیون در زنجان ۱ کشته و ۳زخمی برجا گذاشت

نقص فنی کامیون در زنجان ۱ کشته و ۳زخمی برجا گذاشت

 

 

 

 

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد زنجیره ای دو دستگاه سواری پژو و دو دستگاه کامیون در محور خدبنده به همدان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی و سه مصدوم برجا گذاشته است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک روان و عادی در محور های مواصلاتی استان زنجان در جریان است.

وی از تصادف زنجیره ای چهار دستگاه وسیله نقلیه در محور خدابنده به همدان خبر داد : راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز گذشته دو دستگاه سواری پژو و دو دستگاه کامیون در این محور باهم برخورد کرده اند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه کامیون باری کشنده به علت نقص فتی و بی احتیاطی با سواری پژو برخورد کرده است، بیان داشت: این حادثه منجر به تصادف زنجیره ای شده که در این راستا به یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه کامیون دیگری خسارت وارد شده است.

شیر محمدی با اشاره به اینکه این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشته است، تصریح کرد: مصدومان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده و مورد با تلاش عوامل راهداری و ارگانهای امدادی پاکسازی شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان با توجه به شروع فصل سرما نسبت به بازدید وسیله نقلیه اقدام کنند، افزود: بازدید کلی وسیله نقلیه و معاینات فنی در اسرع وقت انجام شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خسارت های جبران ناپذیری از خود به جا می گذارد، ادامه داد: تخطی از سرعت مجاز، سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی بیشترین دلایل تصادفات جاده است.

شیر محمدی با بیان اینکه استفاده از کمر بند ایمنی برای همه سرنشینان و رانندگان الزامی است، اضافه کرد: در بیشتر تصادفات جاده استفاده از کمربند ایمنی جان راننده و سرنشینان را حفظ می کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بنای آرامگاهی حسین منزوی تا اردیبهشت ماه سال آتی رونمایی می‌شود
خبر قبلی
نخستین گام کیفیت بخشی، تامین معلم متخصص برای کلاس درس است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست