1. اخبار شهرستان
  2. چالش زیادی برای رعایت مسائل شهروندی وجود دارد

کد خبر: 6531

چالش زیادی برای رعایت مسائل شهروندی وجود دارد

شهردار زنجان گفت: در حال حاضر چالش‌های زیادی برای رعایت مسائل شهروندی وجود دارد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌الله معصومی در نشست هم‌اندیشی با روسای اتحادیه‌های صنفی  اظهار کرد: زنجان شهری صاحب‌نام در شمال‌غرب کشور است و مسافران زیادی به این شهر وارد می‌شوند. همچنین این شهر به شهر شور و شعور حسینی معروف است .
وی  ادامه داد: طبق گزارش‌ها زنجان شادترین مردم کشور را در خود جای داده و الفت و دوستی در این شهر موج می‌زند و مجموعه شهرداری به دنبال آن است که شهری در خور شان چنین مردمی را مهیا کند.
معصومی افزود: بهداشت، پیرایش وضعیت معابر، خیابان‌ها، وضعیت کسب و کار مواردی است که مسافران شهر را با آن ارزیابی می‌کنند و جلوه ظاهری شهر نشان‌دهنده اتفاقات داخل شهر است و خدمات شهری، نظافت شهر، بهسازی، زیباسازی مورد تاکید شهرداری است .
شهردار زنجان  با بیان اینکه شهرداری نهادی درآمد – هزینه است، تصریح کرد: شهرداری با مدیریت درآمدها، منابع خود را به‌ صورت خدمات ارائه می‌دهد و در صورت نبود مدیریت صحیح و منابع درآمدی، خدمات به درستی انجام نخواهد شد .
معصومی  با اشاره به استفاده ۶۰۰ تن آسفالت در طرح نهضت آسفالت، یادآور شد: در حال حاضر رعایت مسائل شهروندی چالش‌های زیادی وجود دارد و انتظار می‌رود که حس شهروندی و همراهی با شهرداری تقویت شود .
وی سد معبر را معضلی دانست که گاهی اصناف در آن دخیل هستند و گفت: اگر بخواهیم سطح معابر کمتر اشغال شود باید با بهره‌وری بیشتر از فضای داخل مغازه‌ها استفاده شود. همچنین شهرداری در طرح تابلوهای شهری به دنبال آن است که بدنه و تابلوی اطلاع‌رسانی مغازه‌ها همرنگ باشد که تاثیر زیادی بر زیبای منظر شهری دارد .
معصومی  اجرای طرح سد معبر و تابلوهای شهری را از برنامه های  آینده نزدیک شهرداری  دانست و خاطرنشان کرد: مقرر شده که کف بازار با همکاری بازاریان هموار و به مسیر زیبایی تبدیل شود تا بتوانیم مرکز شهر زیباتر و پویاتری داشته باشیم که گردشگر و مشتری بیشتری را جذب کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مشاوران شهردار زنجان حقوق دریافت نمی‌کنند
خبر قبلی
حذف پارکینگ، فروش شهر به افراد خاص است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست