1. اخبار استان
  2. توسعه زیرساخت‌‌های پایانه بار زنجان و ابهر

کد خبر: 31646

توسعه زیرساخت‌‌های پایانه بار زنجان و ابهر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده.ای استان زنجان گفت: زیرساخت‌‌های پایانه بار زنجان و ابهر به منظور ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بهداشتی برای رانندگان، در حال توسعه است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی مدقالچی در جلسه ارتقا سطح مولفه‌های خدماتی _رفاهی پایانه‌های عمومی بار با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به رانندگان، اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های پایانه بار عمومی زنجان و شهرستان ابهر، طی زمان مقرر شده نسبت به رفع نواقصی سرویس بهداشتی و خوابگاه رانندگان اقدام شود. وی ادامه داد: توسعه غرف شرکت‌های حمل و نقل کالا مطابق با ظرفیت‌های لحاظ شده صورت گیرد تا افزایش رضایتمندی رانندگان در بهره‌برداری را شاهد باشیم.

وی تلاش‌های حوزه حمل و نقل را در راستای تأمین رفاه هموطنان مهم خواند و افزود: اقدامات لازم برای رفع مشکلات این حوزه در استان اجرایی خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با برگزاری جلسات کارشناسی، پیگیری‌های لازم در خصوص دغدغه‌های صنف حمل و نقل صورت می‌گیرد تا مشکلات اساسی حل شود.

مدقالچی با اشاره به اینکه فعالان حوزه حمل و نقل در شرایط سخت جوی خدمت‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: رسیدگی به مسائل و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی در این حوزه است و تا رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری‌‌های لازم انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بحث نواقص پایانه زنجان، نرخ پارکینگ، نحوه اتصال پایانه شرکت‌ها به پایانه بار، ایجاد محلی برای تعاونی مصرف رانندگان، پیگیری مطالبات رانندگان، ارتباط بین سامانه اعلام بار و سامانه بارنامه، انتقال انجمن صنفی به پایانه بار نسیم ابهر و آسفالت پارکینگ از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیروی انتظامی
خبر قبلی
۶۰ درصد مشترکان گاز طبیعی استان زنجان طبق الگو، مصرف می کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست