سد مشمپا صرفا مشکل اعتباری و مالی دارد/ تخصیص ۳۰ درصدی به مشمپا

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه سد مشمپا متوقف نشده و در شرایط فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف است، گفت: سد مشمپا مشکل زبست محطیطی ندارد و صرفا مشکلات آن اعتباری و مالی است.

یوسف رضاپور در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه عملیات اجرایی سد مشمپا متوقف نیست و شاید بعضا کند پیش می رود، اظهار کرد: در سال گذشته ۹ میلیارد تومان بودجه مصوب برای سد مشمپا تعریف شده بود که ۳۰ درصد تخصیص داشته است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این سد با استفاده از اعتبارات مجری و پیمانکار پیشرفت کرده و تخصیص اعتبارات اندک بوده است، یادآور شد: در شرایط فعلی ۱۰۰ میلیارد تومان به پیمانگار پروژه بدهی داریم و پیشرفت فیزیکی پروژه نیز ۳۲ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با بیان اینکه برای سال جاری اعتبار تعریف شده در بودجه برای این سد ابلاغ نشده است، افزود: گفته شده اعتبار پیش بینی شده برای ساخت سد در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که ساخت این سد مشکل زیست محیطی دارد یا خیر، تاکید کرد: این سد مشکل زیست محیطی ندارد و دیدگاه وزارت نیرو بر عدم وجود مشکلات زیست محیطی بوده و سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز نظر مشابهی دارد. اما ظاهرا کارشناسان محیط زیست استان معتقدند مشکلات زیست محیطی وجود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زمان اعتبار دفترچه های سلامت در زنجان تمدید شد
خبر قبلی
بارش های رگباری باران و رعدوبرق در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست