عملیات اجرایی عرضه تایر از طریق سامانه در استان زنجان در حال انجام است

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید و از طریق سامانه در استان زنجان از امروز آغاز گردیده و به محض فراهم شدن بسترهای لازم در سامانه های تعریف شده طی روزهای آتی، توزیع آن به صورت آنلاین آغاز خواهد شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  مجید گلشنی اظهار داشت: پیش از این لاستیک در سراسر کشور توسط عاملین توزیع می شد و هیچ گونه اطلاعاتی از نحوه توزیع آن ثبت نمی شد که این امر زمینه ایجاد مشکلاتی همچون کمبود و یا افزایش بی رویه قیمت این محصول را فراهم نموده بود.

وی افزود: طی جلسه ای که در چند روز گذشته در این خصوص با معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد ، پیشنهاد عرضه تایر به صورت سامانه ای به صورت پایلوت در استان زنجان ارائه و مصوب گردید.

این مقام مسئول یادآور شد: بر این اساس عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید از امروز (چهارشنبه ۱۲ مهرماه) در استان آغاز و اقدامات لازم در خصوص اختصاص و وصول لاستیک به استان ، بستر سازی در سامانه های مشخص شده و تعریف عاملین منتخب در این سامانه ها در حال انجام است که پیش بینی می گردد در روزهای آتی شاهد آغاز عرضه آن در استان باشیم.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بر اساس فرایند تعریف شده ، پس از انجام بسترسازی های لازم ، متقاضیان می توانند جهت خرید لاستیک با مراجعه به یکی از اپلیکیشن های قبضی نو ، کسبی نو ، با سلام و یا تولید ایرانی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده و پس از تائید صورت گرفته توسط سامانه می توانند یکی از عاملین تعریف شده در سامانه مورد نظر را در استان تعیین و لاستیک را با قیمت مصوب تنظیم بازار خریداری نمایند.

وی یادآور شد: هر شخص در بازه زمانی مشخص شده ، مجاز به خرید یک جفت لاستیک از سامانه خواهد بود.

گلشنی با تاکید بر اینکه در این روش خرید به صورت آنلاین بوده و مردم نیاز به حضور در مراکز عرضه ندارند خاطر نشان ساخت: در مرحله نخست ۳۰ عامل منتخب توزیع لاستیک در استان جهت ثبت در سامانه های تعریف شده به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، معرفی شده است که افراد می توانند پس از ثبت نام در سامانه ها ، لیست عاملین را مشاهده و انتخاب نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد
خبر قبلی
اعزام هیات تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس ۲۰۲۳ دبی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست