1. اخبار استان
  2. محدودیت های کرونایی جدید در زنجان از اول آذر

کد خبر: 18478

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

محدودیت های کرونایی جدید در زنجان از اول آذر

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اعمال محدویت های جدید کرونایی در استان زنجان از اول آذرماه خبر داد و گفت: تا ۴ روز دیگر محدودیت‌های جدید در استان اجرایی می‌شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  پرویز قزلباش  در ششمین شورای اداری استان زنجان با بیان این خبر، اظهار کرد: اعمال محدویت‌های جدید کرونایی از روز شنبه یکم آذرماه اجرا می‌شود. براساس سه سطح هشدارسه (قرمز) سطح دو (نارنجی) و یک (زرد) برمبنی تعداد بستری‌ها که آزمایش مثلت کرونا دارند تایید می‌شود.
وی افزود: متناسب با وضعیت رنگ‌ها محدودیت حدود دو هفته‌ای اجرایی خواهد شد وپس از آن زمان تصمیم گیری می‌شود که ایا نیاز به محدودیت‌های جدید وجود دارد یاخیر. این مصوبه جدید محدودیت‌ها براساس پیشنهاد وزارت بهداشت تنظیم شده است.
درتشریح محدودیت‌های اعمال شده در مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا نیز تاکید شد: کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کند بجز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سوم مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند
مقرر شده که چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شود. همچنین دستگاه‌های که براساس وظیفه حاکمیتی باید در محیط کار مشخص خود حاضر باشند نیز توسط سازمان امور استخدامی لیست آن‌ها اعلام خواهد شد.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استمرار بارش های پاییزی در استان زنجان
خبر قبلی
در ۲۴ ساعت اخیر؛ ۱۱ بیمار کرونایی در استان زنجان فوت شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست