1. اجتماعی
  2. ۲۳ هزار لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده در زنجان کشف شد

کد خبر: 11189

۲۳ هزار لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۲۳ هزار و ۸۸۲ لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده به ارزش تقریبی بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان، کشف و ضبط شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سردار رحیم جهانبخش، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به انجام کار اطلاعاتی، در این رابطه یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضای و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد. در بازرسی از  این  انبار کالا،  ۲۳ هزار و ۸۸۲ لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده به ارزش تقریبی بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان، کشف و ضبط شد.

کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۶۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده از توابع این استان به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

جهانبخش افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر ارتباطی خدابنده – بیجار، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو، موفق به کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند که در این رابطه متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سر به بالین سنگ…! / بی خانمانی چه طعمی دارد؟
خبر قبلی
زنجان سرد می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست