1. اجتماعی
  2. ضرورت بهبود رتبه دانش آموزان زنجانی در کنکور

کد خبر: 1098

ضرورت بهبود رتبه دانش آموزان زنجانی در کنکور

ضرورت بهبود رتبه دانش آموزان زنجانی در کنکور

 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط مدیران مدارس مطالعه شود

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خواستار توجه جدی مدیران آموزش و پرورش به شاخص‌هایی همجون رتبه کنکور شد و گفت: شیب ملایم مثبتی در راستای بهبود وضعیت دانش آموزان زنجانی در کنکور ایجاد شده که باید به این شیب سرعت بیشتری داده شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه مشاهده می شود بعضا دبیران و مدیران مدارس از محتوای سند تحول بنیادین مطلع نیستند، اظهار کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که مدیران و دبیران مدارس به صورت مرحله ای محتوای این سند را مطالعه کرده و برای تحقق آن تلاش کنند. مدیران مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان باید برای شفاف شدن اجرای سند ۲۰۳۰ اقدامات بیشتری انجام دهد، افزود: همانطور که عنوان می شود در برخی شهرستان ها درب تک تک منازل زده شده و مسائلی در خصوص اجرای این سند ارائه شده، مدیران آموزان و پرورش نیز برای توجیه و شفاف کردن شرایط فعلی اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتقاد از سند ۲۰۳۰ توسط برخی افراد به دلیل توجه به دین و دلسوزی برای دین و اعتقادات بوده است، افزود: مسئولان کشور عنوان کردند برای این سند توسط ایران تعهدی نشده و اقدامی صورت نگرفته است.

وی دفاع از عملکرد مدیران را ضروری برشمرد و تاکید کرد: نباید دفاع از عملکرد و پاسخ دادن به انتقادها به منزله اقدام سیاسی باشد چرا که این جزو حقوق مدیران است که در خصوص وظایف و اقدامات خود پاسخگوی افکار عمومی بوده و ارائه گزارش کنند.

حجت الاسلام خاتمی بر ضرورت توجه به فضاهای نمازخانه ای مدارس تاکید کرد و گفت: با یک مدیریت مناسب در مدارس می توان از ظرفیت خیرین و افراد دلسوز و متدین برای تجهیز نمازخانه مدارس بهره برد و فضای مناسبی برای اقامه نماز در مدارس فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه باید در قبال نسل آینده مسئول باشیم، افزود: برای داشتن جامعه ای مناسب باید در تربیت جوانان اهتمام جدی داشته باشیم و برای تقویت باورهای دینی و مذهبی آن ها تلاش کنیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش ۱۰۰۰ نفری دانش‌آموزان اول ابتدایی استان زنجان
خبر قبلی
کدام شهرستان استان کم‌ترین واحد صنعتی را دارد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست