1. اجتماعی
  2. مناسب سازی بانک های زنجان از مطالبات معلولین است

کد خبر: 7653

مناسب سازی بانک های زنجان از مطالبات معلولین است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در دیدار مدیر عامل بانک ملت ایران خواستار مناسب سازی بانک های ملت در سراسر کشور شدو انجام مناسب سازی را یکی از مطالبات معلولین معرفی نمود

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمد محمدی در بازدید مدیر عامل بانک ملت ایران از مرکز شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب بهزیستی گفت:در ماده ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان کلیه وزارتخانه ها،مؤسسات ،سازمانها و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی موظف اند در طراحی و احداث ساختمان ها و اماکن عمومی ،معابربه نحوی عمل نمایند که امکان دسترسی و بهره مندی از آن برای همه معلولان مانند افراد عادی فراهم شود.

وی با اشاره به جمعیت ۳ الی ۴ درصدی جامعه که آن را معلولان تشکیل می دهند اظهار نمود: در استان زنجان بین بهزیستی و دستگاه‌های مختلف در زمینه مناسب سازی تعامل خوبی وجود دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۵۰ درصد از معلولیت ها ناشی از اختلالات ژنتیک و ۵۰ درصد دیگر ناشی از حوادث و تصادفات جاده ای می باشد خاطر نشان کرد: ۳۰۹ معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی هستند که بیشتر آن‌ها به خاطر عدم رعایت مسایل ایمنی در کار و تصادفات جاده‌ای دچار معلولیت شده‌اند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح نمود: هرچه دسترسی معلولین به دستگاههای دولتی،اماکن عمومی،دانشگاهها و مراکز بهداشتی راحت تر باشد شاهد حضور پربار و رشد علمی و فرهنگی بیشتر معلولین خواهیم بود.

وی به ضرورت حضور معلولان در عرصه های مختلف جامعه اشاره و تصریح نمود: این حضور و فعالیت در صحنه اجتماع راهی به سوی کامیابی و خودشکوفایی معلولان است.

وی با اشاره به راه اندازی میز خدمت بهزیستی استان زنجان در راستای خدمت رسانی مطلوب به معلولین و محرومین از مدیر عامل بانک ملت ایران خواستار راه اندازی و ایجاد باجه مخصوص  خودپرداز بانک ملت ویژه روشندلان شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زمین رایگان در اختیار سازندگان مسکن کشور
خبر قبلی
پل سیدالشهداء یکی از بهترین و مهندسی‌ترین پل‌هاست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست