رایزنی‌های مثبت مدیریت شهری زنجان برای جذب اعتبارات پروژه‌های حوزه اکو

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان به رایزنی های صورت گرفته برای تحقق تعریف شده برای سازمان فرهنگی اکو برای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های مثبتی توسط مدیریت شهری زنجان برای جذب اعتبارات پروژه‌های حوزه اکو صورت گرفته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سجاد خدایی، در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در خصوص سازمان فرهنگی اکو که زنجان به عنوان شهر پیشرو انتخاب شده بود پیگیری های مناسبی صورت گرفته است، اظهار کرد: طی روزهای گذشته گزارش عملکرد شهرداری زنجان در مرکز ارائه شد و در ۱۰ محوری که پروژه های مورد نظر تعریف شده بود نیز پیگزی هایی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه توافقات اولیه صورت گرفته در ۱۰ محور تعریف شده است، افزود: از جمله این ۱۰ محور-پروژه می توان به ساماندهی بافت حاشیه نشینی، مرکز کودکان. توسعه مقاصد گردشگری، مراکز اقامتی و بوم گردی و همچنین برنامه محیط زیست شهری و کشاورزی شهری اشاره کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان به دیدارهای صورت گرفته با مسئولان کشوری اشاره کرد و یادآور شد:با مسئولان کشوری دیدارهایی داشتیم که خروجی آن ها در حوزه های ۱۰گانه منجر به انعقاد تفاهم نامه ای شده است.

وی با بیان اینکه طبق ساز و کارهای تعریفی برای ۱۰ محور باید همکاران ملی داشته باشیم،  اظهار کرد: تفاهم نامه سه جانبه پروژه ها تعریف و تبادل موافقت نامه صورت گرفت. قول ۱۰۰ میلیارد ریال داده شده که در غالب اسناد برای شهر زنجان تخصیص خواهد یافت.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اندر فواید خلافکاری برای دولت!
خبر قبلی
بودجه ۹۸ شهرداری زنجان، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست