فرصت ۲ هفته‌ای وزیر صنعت در خصوص آلایندگی صنایع سرب و روی زنجان

فرصت ۲ هفته‌ای وزیر صنعت در خصوص آلایندگی صنایع سرب و روی زنجان

بررسی وضعیت نامناسب آلایندگی صنایع سرب و روی در کمیسیون صنایع و معادن

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به سوال سه نماینده خبر داد.

فریدون احمدی

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از خانه ملت، فریدون احمدی در خصوص نشست کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی گفت: نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون صنایع و معادن به سئوالات نمایندگان در حوزه کاری وزراتخانه متبوعش پاسخ داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون ادامه داد: سوال صباغیان بافقی در خصوص توزیع مولیبدن در صنعت مس بود که وزیر صنعت دستور توقف مصوبه ستاد تنظیم بازار را در این خصوص داده بودند تا واحدهای جدید به دلایل اقتصادی مجوز فعالیت نداشته باشند که نهایتا در سهیمه ها تغییر محسوس بوجود نیاید و مقرر شد سوال این نماینده در نشست مشترک با وزیر مربوطه بررسی و تعیین تکلیف شود.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در ادامه نشست کمیسیون وقف‌چی، نماینده زنجان و طارم در مجلس در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب آلایندگی صنعت سرب و روی در منطقه و پسماند شهرک صنعتی از وزیر صنعت سوال  مطرح کردندکه مقرر شد طی دو هفته آینده موضوع بررسی و تعیین تکلیف شود تا در صورت قانع نشدن نماینده سوال کننده، موضوع سوال به صحن مجلس ارجاع داده شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان و چالشی به نام ” آسفالت ” (۱)
خبر قبلی
اصلاح هندسی میدان مدرس زنجان متوقف شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست