پای زمستان در کفش بهار/ پیش بینی ۳ روزه شرایط جوی در استان زنجان

در روز چهارشنبه شرایط جوی استان صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد برای زنجان همراه خواهد بود. این درحالی است که زنجانی ها کمینه دمای منفی چهار را باید در روزهای بهاری تجربه کنند!

سال ۹۸ ظاهرا سال عجیب و همراه با رخدادهای خاصی برای زنجانی ها خواهد بود. در دومین روز اردیبهشت، ماهی که به زیبایی های بهار معروف است، زنجانی ها شاهد بارش برف بودند و تجربه هوای سرد زیر صفر درجه که تعجب همگانی را موجب شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  حال بولتن هواشناسی استان گویای این واقعیت است که هرچند در روز دوشنبه هوای زنجان با کمینه منفی یک نیز همراه بوده و بارش برف را تجربه کرده است؛ در روز سه شنبه، سوم اردیبهشت نیز شاهد دمای کمینه منفی ۲ درجه نیز خواهیم بود.

فردا دمای شهرستان زنجان کمینه منفی دو و بیشینه مثبت ۶ درجه را تجربه می کند. وضعیت جوی قسمتی ابری تا ابری با کاهش دما و گاهی بارش برف و باران همراه خواهد بود. این شرایط برای شهرستان های استان نیز تقریبا صادق است. بالاترین دمای بیشینه مربوط به آب بر با مثبت ۱۰ درجه خواهد بود.

 

آببر و ماهنشان دو منطقه گرم استان در روز سه شنبه خواهند بود. اما در روز چهارشنبه شرایط جوی استان صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد برای زنجان همراه خواهد بود. این درحالی است که زنجانی ها کمینه دمای منفی چهار را باید در روزهای بهاری تجربه کنند!

بالاترین کمینه دمایی استان در روز چهارشنبه مربوط به شهرستان خدابنده با منفی پنج درجه است. بالاترین بیشینه دمایی نیز مربوط به آببر با مثبت ۱۴ درجه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تشکل زنان تعاونگر در استان زنجان تشکیل شود
خبر قبلی
گریزی به اقدامات فرهنگی زنجان در نوروز ۹۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست