واحدهای تولید صنایع دستی زنجان مورد حمایت جدی خواهند بود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: از واحدهای تولید صنایع دستی استان که در شهرکهای صنعتی استان مستقر شوند، حمایت های ویژه ای می کنیم.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ایرج احمدی، در دیدار با جمعی از تولید کنندگان صنایع دستی استان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.
وی با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان اظهار داشت: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهم ترین کارها به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مطابق برنامه ریزی های خود اقدام به تشکیل خوشه های صنعتی با اولویت بندی های صورت گرفته می‌کند.
احمدی افزود: تا کنون خوشه های صنعتی روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل گردیده و نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از تشکیل خوشه چاقوی زنجان خبر داد و گفت: فراخوان انتخاب عامل توسعه این خوشه منتشر گردیده و به امید خدا تا پایان دی ماه سال جاری کارهای مربوط به انتخاب عامل توسعه خوشه صنعتی چاقوی زنجان به پایان می‌رسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف بسته بندی در صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: همانگونه که دنیا در عرصه های مختلف پیشرفت کرده صنعت بسته بندی کالاها نیز به مرور زمان و با پیشرفت علم بشری، پیشرفت نموده و امروزه بسته بندی، خود به علمی گسترده تبدیل شده است که فعالان صنایع دستی استان نیز باید به تاسی از سایر جوامع توجه ویژه ای به بسته بندی محصولات خود داشته باشند.
احمدی، صنعت بسته بندی را یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین عوامل موثر عرضه کالا و موفقیت در کسب بازار عنوان و تصریح کرد: این صنعت در حال حاضر تمامی فعالیتهای تولیدی و بازرگانی را در جهان متوجه خود کرده به نحوی که اگرچه مقوله جدیدی در صنعت و اقتصاد نیست ولی با تحولاتی که به وقوع پیوسته به عاملی تعیین کننده در موفقیت عرضه کالا و خدمات تبدیل شده است.
این مقام مسئول در پایان گفت: البته شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان چندین بار اقدام به برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاههای مختلف در زمینه صنعت بسته بندی نموده است و در آینده نیز برگزاری چنین برنامه هایی را در راستای توانمندسازی و بروزرسانی مدیران واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف از جمله صنعت بسته بندی در دستور کار خود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مردم از فرایند صدور پروانه ساختمانی در زنجان رضایت ندارند
خبر قبلی
زنجان در حوزه راه آهن ۳ پروژه مهم دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست