1. اخبار استان
  2. چهار روز کاری با استاندار جدید زنجان

کد خبر: 7099

چهار روز کاری با استاندار جدید زنجان

دکتر فتح‌الله حقیقی استاندار جدید زنجان زمانی سکان مدیریت استان را در دست گرفت که طی ماه‌های اخیر در محافل مختلف سیاسی و رسانه ای، عناوین، اسامی و گزینه‌های متعددی برای استانداری زنجان مطرح می شد. تا اینکه دولت و هیئت وزیران با رای خود در آخرین روزهای آبان ماه به این گمانه زنی ها پایان داد و با انتخاب دکتر فتح الله حقیقی، بار دیگر پرتو امید برای بهبود تکاپو و فعالیت در راستای عمران، آبادانی و توسعه را در استان درخشاند.

استاندار با سابقه و کارکشته زنجان با انجام بازدید های سرزده از نخستین ساعات پس از معارفه خود نشان داد که تاکیدات رهبری مبنی بر آغاز خدمت و حضور میدانی در میان مردم پایبند است و با بهره گیری از تمامی لحظات حضور خود در زنجان، برای خدمت به مردم استان منتظر هیچ تشریفات و تبریکی نمی شود.

ایشان بازدیدهای اولیه خود را از مراکز مهم و استراتژیک استان آغاز نمود و از همان روز اول مشتاق بود تا با مردم صحبت نموده و از نزدیک بسیاری از مسائل استان را رصد کند.

دکتر حقیقی در خلال سخنرانی خود طی چند روز اخیر نشان داد پیش از حضور در استان زنجان، شناخت لازم را نسبت به وضعیت استان داشته و اعلام نمود که با اختیار خودش زنجان را برای خدمت و مدیریت برگزیده است.

دکتر فتح‌الله حقیقی را در این آغازین روزهای کار، مدیری برنامه محور، متخصص، آگاه و منظم می بینیم که با دیدارها و جلسات مختلف سعی در ایجاد تعامل و همدلی در استان زنجان دارد. وی تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های تمام گروه های اجتماعی برای توسعه استان دارد و معتقد به همگرایی و تقویت مقوم های اجتماعی و فرهنگی در استان است.

او براستی دارای چشم‌انداز متعالی برای توسعه استان است، برای تحقق اهداف خود نقشه راه دقیقی ترسیم نموده و به جد قصد دارد از ظرفیت عظیم جوانان و بانوان در پست های مدیریتی استفاده کند. تقویت شاخص های اقتصادی استان را مورد تاکید قرار داده و به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم نگاه برنامه محور دارد.

با ایجاد کمیته رصد نارضایتی اجتماعی سعی در شناسایی نارسایی ها، مشکلات و موانع توسعه در استان دارد و برای اجرای راهکار رفع آن‌ها دست یاری و همراهی به سوی تمامی مدیران، رسانه ها و مشارکت آحاد مردم گشوده است.

وی به رسانه ها نگاه ویژه ای دارد و در نخستین دیدار خود با مدیران و شورای اداری استان، ارتباط و تعامل موثر با رسانه ها را بعنوان سرلوحه خود قرار داده است. تاکید بر تولید محتواهای دیجیتالی-گرافیکی مبتنی بر روش های نوین رسانه و اطلاع رسانی آن به عموم مردم، گویای تسلط ویژه رسانه ای استاندار زنجان بوده که نوید بخش روزهای درخشان برای این حوزه است.

استاندار زنجان با تقدیر از تلاش های مدیران و استانداران سابق زنجان به ویژه مهندس درویش امیری که او را یار دیرین خود می خوانَد، به همگان آموخت که می توان با قدردانی از دستاوردها و تلاش گذشتگان، بدون تخریب مدیران پیشین، بر فعالیت های انجام شده صحه گذاشت و راه آنان را بهتر و سریع‌تر تا دستیابی به قله های توسعه و تعالی استان پیمود. لذا با تاسی به این منش پسندیده، بر خود فرض میدانم از زحمات و اقدامات مهندس درویش امیری، استاندار سابق زنجان که به حق از تمام آنچه در توان داشت برای خدمت به مردم استانم فروگذار نبود، تشکر و قدردانی کنم.

حال که نیروی تازه نفس دولت تدبیر و امید وارد استان زنجان شده است، امید می‌رود همچون گذشته مدیران و نیروها با همراهی و همدلی با مدیران ستادی در راستای گام برداشتن برای توسعه استان زنجان اقدام شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اجرای طرح “۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران
خبر قبلی
مفهوم کارآفرینی با توسعه در یک رابطه مستقیم قرار دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی بود

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست