1. اجتماعی
  2. آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم در زنجان

کد خبر: 15917

آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم در زنجان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم همزمان با سراسر کشور در ۹۱ حوزه امتحانی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ بهرامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی موضوع پیشگیری از شیوع بیماری کرونا علی رغم کاهش ۶۰۰  نفری شرکت کنندگان تعداد حوزه های امتحانی ۴۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی افزود: همه روزه حوزه های برگزاری امتحانی  ضدعفونی شده و در اجرای فاصله گذاری اجتماعی صندلی های امتحانی دانش آموزان با فاصله حدود ۲ متری  در حوزه های امتحانی چینش شده است و در همین راستا روزهای امتحانی از ۱۱ روز به ۲۲ روز افزایش یافته و حوزه های امتحانی به صورت رشته ای تفکیک شده است.

وی گفت: بر این مبنا به دانش آموزان در هنگام مراجعه به حوزه امتحانی توصیه می شود که دستکش، ماسک، بطری آب آشامیدنی و سایر لوازم ضروری به همراه داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه استان زنجان یادآور شد: با همکاری بیش از هزار و۵۰۰ نفر عوامل اجرایی آزمون، کار تصحیح اوراق امتحانات نهایی نیز در ۴ حوزه تجمیعی انجام و تا ۲۰ تیرماه نتایج اولیه امتحانات نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و رعد و برق در استان زنجان
خبر قبلی
 نشانه ای دیگر ؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست