1. اجتماعی
  2. آغاز طرح زمستانه پلیس زنجان

کد خبر: 29062

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

آغاز طرح زمستانه پلیس زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است ، تصریح کرد : هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس ، تسهیل در عبور و مرور، کنترل راه ها و محور های مواصلاتی ، پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده ای است .

به گزارش همدلی‌زنجان؛  سردار “محمد طراقیه” در رزمایش زمستانه پلیس راه استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت : با برنامه ریزی، هم افزایی و هماهنگی پلیس و سایر نهادهای مربوطه، اقدامات صحیحی را در راستای تسهیل عبور و مرور مردم در جاده ها و محورهای مواصلاتی انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اجرای رزمایش زمستانه پلیس و دستگاه های خدمات رسان، ابراز کرد: این طرح عملا از ۲۰ آذر ماه اجرا می‌شود و با قوت تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهداف اجرای این طرح، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل در عبور و مرور، کنترل راه ها محور های مواصلاتی استان، پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده ای و غیره است.

سردار طراقیه با بیان اینکه در بین تمامی دستگاه های خدمات رسان در حوزه راه هم افزایی خوبی در استان وجود دارد، عنوان کرد: پلیس راه در اجرای این طرح به دنبال خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه حضور قدرتمند دستگاه های خدمات رسان و پلیس در این طرح کمک می کند شاهد کمترین حوادث جاده ای در استان باشیم، ادامه داد: امیدواریم در پایان این رزمایش شاهد کاهش جان باختگان جاده ای باشیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است و تمام تلاش پلیس خدمت به مردم است، افزود: پلیس در محور های مواصلاتی برای ایجاد امنیت پایدار حضور فعال دارد.

سردار طراقیه با اشاره به نقش رسانه ها در کاهش تصادفات جادای، ابراز کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی درست در خصوص وضعیت جوی و جاده ها موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

وی با اشاره به فعال بودن دوربین های ثبت تخلفات و سامانه های سرعت متوسط در استان، تصریح کرد: با تلاش های پلیس شاهد کاهش تصادفات جاده ای هستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی، ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

سردار طراقیه با اشاره به افزایش تقدیر شهروندان از پلیس راه، عنوان کرد: تقدیر شهروندان در حوزه پلیس راه ۱۶ درصد افزایش و انتقاد از پلیس راه ۳۸ درصد کاهش داشته است.

گفتنی است در پایان این مراسم، رژه خودروهای پلیس و سایر ارگان های دخیل در طرح زمستانه با نظم خاصی برگزار شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وضعیت فاضلاب زنجان نگران کننده است
خبر قبلی
هوای زنجان سرد می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست