اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با سرقت در شهرستان زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور مقابله با سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ داود مرسلی در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور مقابله با سرقت برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در شهرستان زنجان به مدت۷۲ در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این طرح با برنامه ریزی و توان ماموران کلانتری ها ی انتظامی شهرستان در نقاط جرم خیز برگزار که ماموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در چندین عملیات پلیسی ، موفق به دستگیری ۳۰ سارق ۲ مالخر ،۳ معتاد متجاهر و کشف ۴۴فقره سرقت و اموال مسروقه و ۱۲۰ گرم انواع مواد مخدر، شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه برخی متهمان در حین سرقت و برخی با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند گفت:با اعترافات صریح سارقان۷ فقره سرقت دریچه های آب و معابر و دوربین های مداربسته مغازه ها ،۴ دستگاه خودرو سرقتی ،۲ دستگاه موتورسیکلت به همراه سارقان،۱۱فقره سرقت باغات و مزارع،۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ،۲ فقره سرقت مغازه،۴ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی،۲ فقره سرقت سیم و کابل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود با همت و تلاش ماموران ۲ باند کش رو زن مغازه ها نیز شناسایی و در این عملیات ۵ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر و ۳ نفر معتاد متجاهر با ۱۲۰ گرم انواع مواد مخدر ورضایتمندی مردم از اجرای این طرح ، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و خاطر نشان کرد : پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نبود مواد ضدعفونی در مدارس‌، بانک‌ها و سایر اماکن عمومی
خبر قبلی
نگاهی به شاخص های آموزش و پرورش استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست