1. اجتماعی
  2. اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در زنجان

کد خبر: 23491

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری ۱۳ نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های مهم و خرد در سطح شهر زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ داوود مرسلی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های مهم و خرد در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار دوایر تجسس و عوامل گشت کوپ تابعه شهرستان‌ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: در این طرح ۲۴ ساعته با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۳ نفر در سطح شهر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه،لوازم و قطعات داخل خودرو،مصالح و لوازم بنایی و ساختمانی و تاسیساتی و همچنین از ۳ نفر از آنان مقدار ۳۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه آلات و ادوات توزین و استعمال کشف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ مرسلی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت اذعان داشت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
احداث بزرگترین انستیتو و مرکز جامع سلول‌های بنیادی کشور در استان زنجان
خبر قبلی
سوارکاران زنجانی در رقابت های کشوری درخشیدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست