1. اخبار استان
  2.  اجرای ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

کد خبر: 32340

 اجرای ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۰ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  علی محمد نادرخانی با بیان این مطلب، اظهار کرد:‌ با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر سه هزار نفر در شهرستان ایجرود از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ها از محل های مختلف از جمله اعتبارات جهاد آبرسانی، محرومیت زدایی، روستاهای فاقد دهیاری، اعتبارات ملی و استانی و مشارکت اهالی تامین شده است.

نادرخانی خاطرنشان کرد: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای آلاچمن به طول چهار کیلومتر، اصلاح شبکه روستای گلابر به طول ۵.۵ کیلومتر، اصلاح شبکه روستای احمدکندی به طول ۵.۵ کیلومتر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای قولقاتی به طول ۴.۵ کیلومتر از جمله این طرح هاست.

وی ادامه داد: اجرای شبکه توزیع و خط انتقال در روستای قوشچی به طول چهار کیلومتر، احداث خط انتقال در روستای نجمه شیخان به طول سه کیلومتر، اجرای شبکه و خط انتقال در روستای دورمشقان به طول ۲.۵ کیلومتر و اجرای شبکه و خط انتقال در روستای قادرلو به طول ۲.۵ کیلومتر از دیگر طرح های آبرسانی شرکت آبفا در روستاهای شهرستان ایجرود است.

این مسئول یادآور شد: احداث قنات و اجرای خط انتقال در روستای قره درق، احداث مخزن ذخیره آب در روستای خانجین با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث خط انتقال در روستای شهرک دیگر طرح های آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ایجرود است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسکن ملی زنجان قربانی می‌خواهد!
خبر قبلی
نقاط حادثه خیز جاده قیدار – ابهر با اولویت رفع می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست