احداث بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی شهری و روستایی برای طلاب در استان زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بر ظرفیت و پتانسیل بالای بنیاد مسکن در زمینه تامین مسکن برای طلاب اشاره کرد و گفت: تامین و واگذاری مسکن ویژه طلاب یکی از برنامه ها و اقدامات مهم این نهاد انقلابی به شمار می آید، به طوری که در این راستا تفاهم نامه سه جانبه ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مرکز خدمات حوزه های علمیه و بنیاد مستضعفان منعقد گردیده است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سجاد صنعتی منفرد در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رفیعی معاون مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: سهمیه استان زنجان در تفاهم نامه تامین مسکن برای طلاب ۱۱ مورد بود که خوشبختانه با برنامه ریزی های به عمل آمده تاکنون ۱۰۴ واحد مسکونی شهری برای این قشر از سوی بنیاد مسکن استان و با مشارکت بنیاد مستضعفان ومرکز خدمات حوزه علمیه احداث شده است.
وی یادآور شد: تاکنون ۲۰ واحد مسکونی روستایی نیز برای طلاب با کمک حساب ۱۰۰ امام(ره)،بنیاد مستضعفان ومرکز خدمات حوزه علمیه احداث و به بهره برداری رسیده است.
صنعتی منفرد با بیان اینکه، دستگاه های مرتبط از جمله اداره راه و شهرسازی در اجرای این پروژه ها و تامین زمین برای ساخت مسکن ویژه طلاب نقش مهمی داشته اند، یادآور شد: با تعامل مناسب بین این دو دستگاه بحث تامین زمین این پروژه در راستای ساخت مسکن ویژه طلاب از سوی اداره راه و شهرسازی استان صورت گرفته است.
وی بر اعتبارات بلاعوض تفاهم نامه طلاب روستایی اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه ۳۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن استان، ۳۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مستضعفان و ۵۰ میلیون ریال نیز از سوی مرکز خدمات علمیه بصورت بلاعوض پرداخت می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: تاکنون مبلغ پرداختی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای کمک به طلاب ۷۸۰ میلیون ریال بوده است.
وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هر یک از متقاضیان واجد شرایط در مناطق روستایی تا سقف ۱۸ و ۲۵ میلیون تومان وام از محل طرح تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام(ره) اختصاص داده است.
صنعتی منفرد با بیان اینکه، با هم افزایی و تعامل مطلوب بین دستگاه های مرتبط می توان خدمات مناسبتری را در راستای تامین مسکن و استفاده طلاب از تسهیلات ویژه در این زمینه ارائه نمود، خاطر نشان کرد: با همکاری و تعاملات ویژه با بنیاد مستضعفان و مرکز خدمات حوزه های علمیه می توان گام های موثرتری در زمینه حل مشکلات این قشر از جامعه برداشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چهارمین دوره جشنواره ی تبلیغات ایران برگزار می شود
خبر قبلی
تکرار خطای هاشمی در دولت روحانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست