1. اجتماعی
  2. اختلاف مسئولان استان زنجان برای برگزاری اجتماعات عزاداری؟!

کد خبر: 17103

اختلاف مسئولان استان زنجان برای برگزاری اجتماعات عزاداری؟!

در حالی که دیروز، ۱۸ مردادماه فرماندار زنجان به صدا و سیمای مرکز زنجان گفت به دلیل وضعیت هشدار کرونایی در استان و شرایط شیوع کرونا اجتماعات حسینیه اعطم(ع) و زینبیه اعظم(س) برگزار نخواهد شد، امروز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به یکی از دفاتر خبری خبرگزاری های کشور در استان زنجان گفته مراسم یوم العباس تعطیل شدنی نیست و دسته حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف استان در سخنانی گفته دسته حسینیه جنبه بین المللی دارد و امکان تعطیل شدن آن نیست و هشتم محرم وعدگاهی برای همه عدالتخواهان است. وی در بخشی از سخنان خود گفته این مراسم با حضور اندک قشر مردم برگزار خواهد شد.

در روزهای اخیر مسئولان کشوری در قوای سه گانه به ویژه در دولت و مجلس نسبت به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد نیز مواضع مختلفی داشتند و در نهایتا کنکور کارشناسی ارشد بعد از چندین نوبت تاخیر، برگزار شد.

حال بعد از اینکه فرماندار زنجان از عدم برگزاری اجتماعات مربوط به حسینیه و زینبیه اعظم زنجان سخن گفته یک روز بعد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان این موضوع رو رد کرده است.

در روزهای گذشته تصمیم گیری برای برگزاری هر مراسمی در کشور منوط به نظر وزارت بهداشت و کمیته های مربوط به کرونا-ویروس در سطح ملی و استانی بنانهاده شده است. فرماندار زنجان نیز به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان زنجان و یک مدیر دولتی مرتبط با کمیته ویروس کرونا در استان گفته که این اجتماعات برگزار نخواهد شد.

گفتنی است اوقاف متولی مساجد، حسینیه ها و تکایا در سطح کشور است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ورود سنگین پول بانک ها در بورس
خبر قبلی
آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست