1. اخبار استان
  2. اختلال در جایگاه‌های سوخت زنجان

کد خبر: 23529

اختلال در جایگاه‌های سوخت زنجان

گزارش هایی از اختلال در فعالیت جایگاه های سوخت استان زنجان و سطح کشور رسانه ای شده است. در این راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های کشور موقتی است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور در روز جاری اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد، متن اطلاعیه به این شرح است:

اطلاعیه مهم
به اطلاع هموطنان عزیز می رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری نمایند.
ضمنا پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد. ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می شود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز در خصوص اختلاف در روند فعالیت جایگاه های سوخت، گفت: نقص فنی سامانه هوشمند سوخت؛ علت اختلال در جایگاه‌های سوخت بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تست نرم افزاری استاندار زنجان در جایگاه سوخت + فیلم
خبر قبلی
رئیس جمهور به زنجان نیامد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست