استاندار زنجان به عنوان “فرمانده قرارگاه زیستی استان زنجان” منصوب شد

استاندار زنجان به عنوان “فرمانده قرارگاه زیستی استان زنجان” منصوب شد

 

 

 

 

طی حکمی از سوی سرلشگر پاسدار حسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مهندس اسداله درویش امیری استاندار زنجان به عنوان “فرمانده قرارگاه زیستی استان زنجان” منصوب شد

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ با صدور حکمی، سرلشگر پاسدار حسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور ، مهندس اسداله درویش امیری را به عنوان فرمانده قرارگاه زیستی استان زنجان برگزید.

در این حکم آمده است؛

به استناد بند پنجم سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل در اجرایی مصوبات ابلاغی کمیته دائمی پدافند غیرعامل، بنا به پیشنهاد رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جنابعالی را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان زنجان منصوب می نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاست ها و حمایت های دولت تدبیر و امید در اجرای وظایف و ماموریت های محوله با اولویت فرهنگ‌سازی، ایمنی و مصون‌سازی زیرساخت‌ها به منظور ارتقاء آمادگی و توانمندی مقابله با تهدیدات پیش‌رو در سلسله مراتب قرارگاه عملیاتی مذکور موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ هرگونه آلودگی از نوع ویروسی یا میکروبی که به وسیله آذوقه یا هر نوع نیازمندی‌های طبیعی توسط دشمنان به کشور وارد شود، تهدید زیستی به شمار می‌رود و مجموعه اقداماتی که در جهت کاهش آسیب‌پذیری جامعه و حفظ سرمایه انسانی انجام می‌شود، پدافند غیرعامل است.

با توجه به اینکه دشمن از طریق آلودگی های زیستی جمعیت یک کشور را دچار مشکل می‌کند و به موجب آن امنیت سلامت مردم را به مخاطره انداخته و هزینه‌های کشور مورد حمله را افزایش می دهد. بنابراین وظیفه قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی، رصد و پایش این نوع تهدیدات و کنترل این تهدیدات از سرمنشأ است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار زنجان
خبر قبلی
یک برف، یک چاله در خیابان‌های شهر زنجان!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست