اشتراک‌گذاری توانمندی‌های دانشگاه‌های قطب۶ برای توسعه حوزه تحقیقات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گره خوردن شعار امسال با حوزه تحقیقات را نشان از اهمیت این حوزه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اشتراک‌گذاری توانمندی‌های دانشگاه‌های قطب۶ کشور، حوزه تحقیقات و فناوری را در این کلان‌منطقه توسعه دهیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حسن بختیاری در نشست معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان‌منطقه ۶ کشور که صبح امروز در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باید با اتحاد و همدلی و هم‌افزایی برای ارتقاء حوزه تحقیقات در قطب۶ تلاش کنیم چرا که موجب پیشرفت همه‌ی استان‌های این منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه تحقیقات، خاطرنشان کرد: شعار “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” که مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب کردند، نشان می‌دهد همه ارکان نظام از جمله دانشگاه‌ها باید در حوزه تحقیقات، تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این نشست به نقش علم در قدرت و نفوذ کشورها اشاره کرد و گفت: لازم است با تامین و آموزش نیروی انسانی و فراهم کردن ساختارهای فیزیکی برای ایجاد زیرساخت‌های علمی برنامه‌ریزی شود.

دکتر صمد ندری، ایجاد پروژه‌های تیمی در کلان منطقه‌های کشور را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با اجرای برنامه‌هایی از این دست، گام‌‎های بلندی در حوزه تحقیقات و فناوری برداشته می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در زنجان برگزار می‌شود
خبر قبلی
۱۰ هزار مترمکعب گاز برای شهرک صنعتی شهید شهریاری تامین می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست