1. اخبار شهرستان
  2. اشتغالزایی برای بیش از ۷۰۰ نفر در بازار ماکیان زنجان

کد خبر: 4644

اشتغالزایی برای بیش از ۷۰۰ نفر در بازار ماکیان زنجان

اشتغالزایی برای بیش از ۷۰۰ نفر در بازار ماکیان زنجان

رییس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان از اشتغالزایی برای بیش از ۷۰۰ نفر در بازار ماکیان خبر داد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ عباس راشاد  درباره آخرین وضعیت ساخت بازار ماکیان اظهار کرد: طبق قانون نیز ساخت بازار طیور به عهده شهرداری است و شهرداری زنجان نیز طبق همین قانون اقدام به ساخت کرده و بهره‌برداری نیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازار در بهترین نقطه ساخته شده و مشکلی از نظر بهداشتی و بقیه موارد ندارد، گفت: نظیر چنین بازاری در استان‌های دیگر نیز وجود دارد و ما نیز بر اساس نیاز شهر اقدام به ساخت این بازار کرده‌ایم.
رییس کمیسیون توسعه و عمران محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به هزینه یک میلیارد تومانی برای ساخت این بازار اضافه کرد: همه زیرساخت‌های مربوط برای نگهداری مرغ‌ها و پرندگان زینتی در این مجموعه اندیشیده است.
راشاد درباره موضوعات مطرح شده در زمینه بحث بیماری طیور نیز گفت: بیماری همیشه بوده و هست و منحصر به کشور ما نیز نیست و نباید به این دلیل مانع از راه‌اندازی بازار شد، چرا که به نفع شهر نیست.
وی با بیان اینکه بازار ماکیان در بهترین نقطه ساخته و مشکلی از نظر بهداشتی ندارد، بیان کرد: بر اساس اساسنامه سازمان مشاغل شهری در چهار بند به صراحت گفته شده است که ساماندهی و احداث و تعمیر و تجهیز همه بازارهای میوه و تره بار و همچنین ماکیان و ماهی فروشان به عهده شهرداری است.
رییس کمیسیون توسعه و عمران محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امروز مخالفت‌هایی درباره راه‌اندازی بازار ماکیان وجود دارد، افزود: راه‌اندازی بازار به بهداشت شهری کمک خواهد کرد، چرا که اگر این بازار فعال هم نباشد، پرنده فروشان دقیقا کمی پایین‌تر از این بازار اقدام به فروش پرنده در فضای باز می‌کنند که قطعا این امر از نظر بهداشتی مشکلاتی نیز دارد.
وی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی از طریق راه‌اندازی بازار ماکیان برای بیشتر از ۷۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود، اضافه کرد: نباید با وجود این میزان اشتغالزایی برای راه‌اندازی بازار ماکیان مخالفت شود
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استان زنجان دومین تولید کننده سیر در کشور
خبر قبلی
از خودمحوری و خودخواهی‌ها خارج شویم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست