رئییس کل دادگستری استان زنجان:

اصلاح برخی از قوانین زمینه اجرای عدالت اسلامی را هموارتر خواهد کرد

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: اصلاح برخی از قوانین زمینه اجرای عدالت اسلامی را هموارتر خواهد کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ آحجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه مشترک بارئیس مجمع نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی و پیگیری مشکلات استان از مسئولان از جمله نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دستور کار دادگستری استان می باشد

وی افزود : برگزاری جلسات حضوری در راستای تبادل نظر و همفکری برای بررسی و پیگیری مشکلات استان برکات بسیاری دارد، بنابر این دومین جلسه با مجمع نمایندگان استان امروز برگزار شد و موضوعات و مطالب بسیار خوب و موثری در رفع مشکلات و پیگیری حقوق عامه مطرح شد.

صادقی نیارکی موضوع مطالبه گری از مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را از دیگر برنامه ها و دستور کار دادگستری استان بیان کرد و گفت :امروز مشکلاتی در حوزه های مختلفی از جمله حوزه آزاد راهها و معادن و …. وجود دارد که دستگاه قضایی در راستای حفظ حقوق عامه با قوت و جدیت پیگیر این مشکلات و تلاش در جهت برطرف کردن آنهاست.

وی با تأکید بر این موضوع که اصلاح برخی از قوانین زمینه اجرای عدالت اسلامی را هموارتر خواهد کرد بیان کرد : امروز در برخی قوانین جاری کشور ایرادتی وجود دارد که انتظار می رود نمایندگان مردم استان با همراهی سایر نمایندگان در جهت اصلاح آنها باشند که با این کار جلوی برخی انحرافات و سوء استفاده ها گرفته خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بانک ایده برای تبدیل ایده‌ها به ثروت آفرینی ایجاد شود
خبر قبلی
۳ پروژه مهم راه سازی استان زنجان در مقیاس بزرگراهی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست