1. اخبار استان
  2. اعتبارت آبفای استان زنجان ۳۸ درصد تخصیص یافته است

کد خبر: 12754

اعتبارت آبفای استان زنجان ۳۸ درصد تخصیص یافته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، با بیان اینکه اعتبارات حوزه شهری در شرکت آب و فاضلاب برای استان زنجان ۸۸ میلیارد تومان بوده است، گفت: این میزان در حوزه روستایی ۷۵ میلیارد تومان بوده که تقریبا اعتبار اختصاص یافته از سرجمع دو اعتبار ۳۸ درصد است.

به گزارش همدلی زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان؛ با بیان اینکه بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت از جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات آبفا هستند، اظهار کرد: با ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، در آینده نزدیک شاهد تشکیل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خواهیم بود.

وی به هدر آب در حوزه روستایی استان اشاره کرد و افزود: هدر رفت آب شرب روستایی در استان ۴۳ درصد است.  هد ررفت آب شرب شهری ۲۳.۸ درصد است. خوشبختانه هدر رفت آب شرب در استان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه اصلاح و بازسازی شبکه های آب در روستاها طی ۹ ماهه سال‌جاری، یادآور شد: اصلاح و بازسازی خطوط در ۷۵ کیلومتر از نقاط روستایی شهرستان خدابنده اجرایی شده است.  عملیات اصلاح و بازسازی به طول ۸ کیلومتر در بافت مرکزی شهر زنجان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پارک لجستیک زنجان را چه کسی پیگیری کند؟
خبر قبلی
نجار طارمی اره ۱۰۰ ساله را به موزه زنجان اهدا کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست