1. اخبار شهرستان
  2. افتتاح پل گلشهر مطابق با برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود

کد خبر: 9745

افتتاح پل گلشهر مطابق با برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به روند مناسب اجرایی پل گلشهر، گفت: پل گلشهر طبق برنامه زمان‌بندی شده اقتتاح می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسماعیل دویران امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پل گلشهر طبق برنامه زمان‌بندی شده، تا اواخر اردیبهشت‌ماه امسال به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود، اظهار کرد: پل گلشهر یکی از پروژه‌های تأثیرگذار زنجان محسوب می شود که با افتتاح آن تسهیل ترافیکی در منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بازدیدهای مستمری از پروژه های شهری دارد، افزود: پروژه‌های مختلفی در شهر زنجان اجرایی می شود. پروژه‌ بازگشایی معابر پادگان نیز مقرر شده تا اوایل پاییز امسال به پایان برسد. پروژه زینبیه غربی نیز تا چند روز آتی آسفالت ریزی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به حواشی پیش آمده در خصوص سفر شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به سوئیس اشاره کرد و یادآور شد: در جلسه آینده شورا گزارشی از سفر سوئیس اعضای شورا و شهردار ارائه خواهد شد تا شهروندان و اصحاب رسانه نیز از دستاوردهای آن مطلع شوند.

 

عدم توجه به محیط زیست…!

در این جلسه همچنین مسعود مرادخانی، رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وقوع سیل در شهرهای مختلف کشور، اظهار کرد: یکی از دلایل عمده بروز چنین حوادثی عدم توجه به موضوعات محیط زیستی است که این موضوع در زنجان نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز این سوال مطرح است که چرا پوشش گیاهی از بین رفته است، گفت: وقتی می‌دانیم بریدن درختان و از بین بردن پوشش گیاهی چه زیان‌ها و خساراتی به دنبال دارد، باید جلوی این اتفاقات را بگیریم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هواپیمایی در شهرستان ایجرود سقوط نکرده است
خبر قبلی
دانشگاه زنجان در میان دانشگاه های نامدار جهان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست