1. اجتماعی
  2. افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجوئی در هفته بهزیستی

کد خبر: 1507

افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجوئی در هفته بهزیستی

افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجوئی در هفته بهزیستی

 

 

همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی ( ۲۴ لغایت ۳۰ تیر ماه ) با شعار بهزیستی محور ” مسئولیت و سلامت اجتماعی ” ۵۰ واحد مسکونی مددجوئی افتتاح می شود.
به گزارش همدلی زنجان به نقل از روابط عمومی بهزستی استان زنجان، رباب موحد با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در شهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره ، خدابنده ، ایجرود ، ماهنشان وطارم با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال افتتاح خواهدشد.
دبیر ستاد برگزاری هفته بهزیستی استان زنجان افزود : در این هفته دو مرکز مشاوره دولتی تخصصی کودکان پرهام و رویش در شهر زنجان و مرکز مشاوره دولتی شهرستان ایجرود و آببر طارم آغاز بکار خواهند کرد و خدمات مشاوره ای حضوری خط مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی برای عموم رایگان خواهد بود.
وی با اشاره به افتتاح مرکز شبانه روزی مراقبتی و توانبخشی بیماران اعصاب و روان مزمن رازی در این ایام اظهار داشت: این مرکز بعنوان دومین مرکز شبانه روزی مراقبتی و توانبخشی در استان زنجان با ظرفیت اسمی ۵۰ نفر افتتاح خواهد شد .
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۵ گروه همیار در راستای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت : گروه همیار چرم دوزان پایدار ، گروه نخ ریسان زنجان ، صنایع دستی بانوان ایجرود ، خیاط دوزان و بسته بندی مواد غذایی بازار اندیشان شهرستان ماهنشان گروه هایی هستند که در این هفته افتتاح و آغاز به کار خواهند نمود.
وی افتتاح بنیاد سالمندان فرزانگان شهرستان خدابنده و مهد کودک ارکیده در شهرستان خرمدره را از دیگر مراکز قابل افتتاح در هفته بهزیستی معرفی نمود و خاطر نشان کرد : ۲۶ و ۲۷ تیر ماه نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در کارخانه کبریت زنجان برگزار شده و توانمندی جامعه هدف بهزیستی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
موحد گفت: اورژانس خدمات اجتماعی شهرستان طارم در این هفته همزمان با ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در سطح کشور افتتاح شده و آماده خدمات رسانی و کاهش آسیب های اجتماعی در این منطقه خواهد بود.
وی دیدار کارکنان بهزیستی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ، دیدار کارکنان با استاندار ، برگزاری نشست خبری ، ملاقات عمومی مددجویان ، بازدید از منزل مددجویان ، برگزاری مسابقات ورزشی ، سخنرانی مدیر کل بهزیستی استان زنجان در خطبه های پیش ازنماز جمعه ، حضور در برنامه های شبکه اشراق و گلباران مزار شهداء را از دیگر برنامه های این هفته اعلام نمود.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دیوان محاسبات ترمزی برای تحرک و چابکی دستگاه های اجرایی نباشد
خبر قبلی
نرخ بیکاری بانوان زنجانی کم تر از میانگین کشوری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست