1. اخبار استان
  2. افزایش ۱۸ درصدی میزان جوجه ریزی در استان زنجان

کد خبر: 21501

افزایش ۱۸ درصدی میزان جوجه ریزی در استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سالجاری جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۸درصد افزایش دارد، گفت: میزان جوجه‌ریزی در استان زنجان یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۸۱۰ قطعه بوده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جواد تاراسی با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۱ میلیون جوجه ریزی به میزان ۳۵ هزار تن تولید گوشت مرغ در استان انجام شده است، گفت: مجموع تولید گوشت بوقلمون و سفید نیز در استان زنجان به بیش از ۴۷ هزار تن رسیده است.

وی با بیان اینکه کمبودی در خصوص نهاده‌های دامی طیور در استان نداریم، تاکید کرد: نهاده‌های دامی طیور به اندازه ۴۵ روز خوراک طیور در اختیار مرغداری‌ها قرار می‌گیرد، ابراز داشت: این نهاده‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ روز طول می‌کشد تا به دست شان برسد.

تاراسی نیاز ماهانه مرغداری‌های استان زنجان به کنجاله سویا را ۶ تا هشت هزار تن اعلام کرد و گفت: نیاز به ذرت بیش از دو برابر کنجاله سویا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه از فروردین ماه شاهد افزایش جوجه ریزی در استان هستیم و نهاده‌های دامی هم به موقع به دست مرغداران می‌رسد، افزود: امیدواریم دیگر شاهد جوجه ریزی در استان نباشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تیم ضربه‌گیر رئیسی در انتخابات۱۴۰۰ /زاکانی برای حمله آمد و بس
خبر قبلی
 «محسن رهامی» رسما کاندید انتخابات ریاست جمهوری شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست