رئیس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد:

انحرافی در واگذاری شرکت پارس سویج زنجان مشاهده شود، ورود میکنیم

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اگر انحراف و اشکالی در فرایند واگذاری شرکت پارس سویج زنجان مشاهده شود ، با قاطعیت ورود خواهیم کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به نگرانی های کارگران شرکت پارس سویچ زنجان و تجمع در محل شرکت نسبت به آینده شغلی خود، اظهار کرد: شرکت پارس سویچ زنجان به لحاظ نوع تولید و میزان اشتغال که ۴۵۰ کارگر بصورت مستقیم مشغول به کار هستند از شرکت های مهم زنجان محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار گرفت و یکی از جلسات ستاد با موضوع بررسی مشکلات شرکت در محل شرکت برگزار شد و که از نزدیک هم صحبتهای کارگران شنیده شد و هم مدیران شرکت که در ادامه چندین جلسه جدا گانه با این دو گروه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دو موضوع موجب نگرانی کارگران این شرکت شده بود ، یکی پرداخت همزمان بیمه با حقوق کارگران بود که با پیگیریهای انجام شده با سازمان تأمین اجتماعی این موضوع حل شد و موضوع دیگر واگذاری سهم ۰۵/۴۶ درصد شرکت به یک شخص حقیقی بود که بر اساس مستندات شرکت این میزان واگذاری سهم در سال ۹۱ از سوی بانک صنعت و معدن انجام شده قانونی بوده است و جای نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی وظیفه خود می داند در راستای حمایت از تولید و اشتغال از واحد های تولیدی و کارگران حمایت کند و در این خصوص نیز در ادامه اگر انحراف و اشکالی در فرایند واگذاری شرکت پارس سوئیچ زنجان مشاهده شود با قاطعیت ورود خواهیم کرد.

صادقی نیارکی در ادامه خطاب به کارگران شرکت پارس سویچ اظهار کرد : به فضا سازیها و شایعات توجه نکنید چرا که همین شایعات و جو سازیها می تواند در ادامه مشکلاتی برای شرکت بوجود بیاورد ، بنابراین خویشتنداری کارگران امری ضروری است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۸ بیمار کرونایی دیگر در استان زنجان فوت شدند
خبر قبلی
 کار جمهوری اسلامی با بایدن سخت‌تر از ترامپ است!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست