1. اجتماعی
  2. انعکاس دستاوردها زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

کد خبر: 31965

انعکاس دستاوردها زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

استاندار زنجان به سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و گفت: گزارش و انعکاس خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی امر مهمی است و دستگاه‌ها باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه با ارائه گزارش عملکرد مردم احساس می‌کنند که کارهای مختلفی انجام می‌شود، اظهار کرد: کارهای زیادی انجام شده است و همه این موارد را باید بیان کرد تا مردم بدانند که برنامه‌ها برای افزایش خدمات انجام شده در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌روی در کشور، تصریح کرد: دغدغه اصلی، تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است و انعکاس خدمات و دستاوردها زمینه‌ساز این مهم است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: آن‌چه برای مردم حائز اهمیت به نظر می‌رسد، این است که در قالب مردم‌سالاری جاری در جمهوری اسلامی افرادی که انتخاب کردند در دسترس باشند تا عموم به این امر باور داشته باشند.

افشارچی به موضوع بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس اشاره کرد و گفت: سیستم اجرایی در احراز و عدم احراز صلاحیت‌ها نقشی ندارد و این امر براساس سازوکار هیئت‌های اجرایی که متشکل از معتمدان منتخب است، انجام می‌شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۶۰۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان
خبر قبلی
ثبت نام ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست