1. اخبار استان
  2. بابل عراق و زنجان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کد خبر: 25995

بابل عراق و زنجان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

استاندار زنجان با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک با هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری استان بابل عراق، ابراز امیدواری کرد: نتایج حاصل از این تفاهم نامه را در اقتصاد دو کشور ایران و عراق شاهد باشیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در دیدار با هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری استان بابل عراق، بر ضرورت افزایش تعاملات در حوزه های مختلف صنعتی، تجاری و اقتصادی با کشور عراق تاکید کرد و گفت: ظرفیت های مختلف استان زنجان در بخش های متعدد تجاری، صنعتی و اقتصادی در قالب سبد سرمایه گذاری آماده ارائه می باشد و در صنایع مختلف فولادی، تولید کاغذ و برق و الکترونیک آمادگی پذیرش و همکاری داریم.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک ابراز امیدواری کرد: نتایج حاصل از این تفاهم نامه را در اقتصاد دو کشور ایران و عراق شاهد باشیم.

استاندار زنجان همکاری فعالان بخش خصوصی بویژه اتاق بازرگانی استان با این هیئت عراقی را خواستار شد و افزود: با تمام توان، مسائل پیش روی این تفاهم نامه و همکاری بین دو کشور را برطرف خواهیم کرد.

گفتنی است؛ هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری استان بابل عراق به ریاست استاز صادق هاشم المأموری در راستای رایزنی در زمینه های توسعه دو استان زنجان و بابل عراق در استانداری زنجان حضور یافته و تفاهم نامه مشترکی با این هیئت به امضا رسید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بارش برف و وزش باد در استان زنجان
خبر قبلی
سهم اقتصاد دانش‌بنیان در استان زنجان ۱.۰۳ درصد است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست