1. اخبار استان
  2. بازار زنجان در تعطیلات نوروز فعال باشد

کد خبر: 3898

بازار زنجان در تعطیلات نوروز فعال باشد

 

بازار زنجان در تعطیلات نوروز فعال باشد

 

 

 

 

استاندار زنجان با توجه به نزدیک به تعطیلات عید نوروز و حضور مسافران در استان زنجان، گفت: بازار زنجان در تعطیلات نوروز فعال باشد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسداله درویش‌امیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، با بیان اینکه مسافران و گردشگران وارد شده به استان علاقه مند به حضور در بازار زنجان هستند، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار استان از مجمع امور صنفی انتظار دارد نسبت به فعال نگه داشتن بازار تاریخی زنجان در ایام تعطیلات اقدام کند.

وی به نیاز مردم استان به اقلام اساسی شب عید اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم اعم از برنج، گوشت، تخم مرغ و محصولات کشاورزی اتخاذ شده و مردم نگرانی برای رفع نیاز خود نداشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه احازه افزایش قیمت اقلام اساسی مردم تا پایان اردیبهشت ماه داده نخواهد شد، تاکید کرد:تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی باید نظارت بر قیمت ها مستمر صورت گرفته و فعالیت ستاد تنظیم بازار استان برای رفاه حال مردم استان باید در زمان‌های مقتضی ادامه یابد.

وی از تمامی متولیانی که بر عرضه و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم نظارت دارند، تقدیر کرد و گفت: دستگاه های متولی باید در این ایام نظارت دقیق بر قیمت ها داشته باشند و انتظار می رود مراکز عرضه محصولات نیز در این ایام رعایت حقوق مصرف کنندگان را داشته باشند.

درویش امیری با بیان اینکه اولویت دولت برای تامین اقلام اساسی برای عموم مردم است، اظهار کرد: بعد از تامین این اقلام برای عموم مردم، نیازهای خاص برخی اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار زنجان از متولیان خواست در خصوص تامین گوشت گرم مردم استان اهتمام جدی داشته باشند و تاکید کرد: مراکزی که گوشت گرم وارداتی برای مردم در نظر گرفته شده، به عموم جامعه اطلاع رسانی شود تا با سهولت به آن دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان باید برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم فضاهایی را با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی پیش بینی کند، گفت: این موضوع در جلسات مختلف گذشته تاکید شده و در روزهای پایانی سال باید محقق شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تجهیز بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان به سیستم‌های نوین آبیاری
خبر قبلی
حضور پرنگ پاروزنان زنجانی در اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست