باید جامعه با تدبیر کامل اداره شود تا جوانان به آینده کشور امیدوار شوند

باید جامعه با تدبیر کامل اداره شود تا جوانان به آینده کشور امیدوار شوند

اتفاق دیدگاه ها در حوزه مشارکت زنان باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود

 

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید جامعه با تدبیر کامل اداره شود، خاطرنشان کرد: همه باید در اجرای دقیق و کامل قانون اساسی با محوریت مقام معظم رهبری تلاش کنند تا جوانان به آینده کشور امیدوار شوند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در نشست مشترک با بانوان استان، با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران می گذرد، گفت: همه اقشار جامعه با گذشت این ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، انتظار و توقع دارند که تمامی تصمیمات با تدبیر کامل اتخاذ شود.
وی در زمینه تحقق حقوق شهروندی در جامعه اظهار کرد: حقوق تمامی اقشار، اقوام و حتی ادیان در قانون اساسی پیش بینی شده است و باید در راستای عملیاتی نمودن آن، گام های اساسی برداشته شود و همه در سایه اجرای قانون اساسی از امنیت و احترام برخوردار باشند.
مقام عالی اجرایی استان در ادامه با بیان اینکه دریافت یارانه از سوی اقشار پردرآمد جامعه با روح عدالت سازگاری ندارد، اظهار کرد: قطع یارانه اقشار مرفه جامعه و افزایش مبلغ دریافتی اقشار آسیب پذیر و نیازمند، از مهمترین برنامه ها و رویکردهای دولت دوازدهم در این زمینه است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مطالبات و انتظارات بانوان در استان و کشور از دولت، تصریح کرد: اتفاق دیدگاه ها در حوزه مشارکت زنان باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود و برای تامین حقوق تمامی زنان در کشور نیازمند یک اتفاق نظر و وحدت رویه هستیم تا دیدگاه های مدیران عالی کشور در جامعه عملیاتی شود.
درویش امیری با اشاره به اینکه اداره کل امور بانوان استانداری مرکز شغل‌یابی نیست و نمی توان این نهاد حاکمیتی را مسئول پاسخگویی به تمام نیازهای بانوان دانست، اظهار کرد: با توجه به سنگینی بدنه دولت، امکان جذب و استخدام تمامی بانوان فعال جامعه در دستگاه های دولتی وجود ندارد.
وی وجود معضل بیکاری در استان و کشور را امری انکارناپذیر عنوان کرد و افزود: باید با تلاش مضاعف و رفتاری منطقی از بحران بیکاری که ناشی از انباشت بیش از ۱۳ سال اخیر در جامعه است به نحو صحیح و مطلوبی عبور کرد.
استاندار زنجان با انتقاد از روند جذب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی در طول تصدی دولت های نهم و دهم، خاطر نشان کرد: نمی توان به جذب بی‌حساب نیرو در ادارات دولتی پرداخت و با سنگینی بدنه دولت نمی توان توقع نظام اداری پویا و توسعه همه جانبه در کشور را انتظار داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سیاست‌های بخش اجتماعی-فرهنگی و زیست محیطی
خبر قبلی
چندقلوزایی گوسفند افشار نمود مشخص پژوهش نوین در زنجان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست