1. اخبار استان
  2. با تخلفات احتمالی فتح اله حقیقی و امیر مرزبان مدارا نکردیم

کد خبر: 26747

با تخلفات احتمالی فتح اله حقیقی و امیر مرزبان مدارا نکردیم

حواشی امیر مرزبان، مدیرکل حوزه فتح اله حقیقی استاندار سابق زنجان بر کسی پوشیده نیست. در این راستا گزارش های زیادی نیز در همان مقطع توسط همدلی زنجان منتشر شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ هرچند انتظار بر این بود ابعاد این حواشی و گزارش هایی که مستند منتشر شدند، توسط دستگاه های نظارتی مسئول مورد روشنگری و رسیدگی جدی قرار گیرد اما عملا خبری نشد تا این دو مسئول دولتی در دولت حسن روحانی از زنجان بروند.

حال حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان توضیحاتی در خصوص تخلفات احتمالی استاندار سابق زنجان ارائه کرده است.

وی به  تسنیم گفته که با تخلفات احتمالی امیر مرزبان و فتح اله حقیقی در زنجان مدارا نشده است. رئیس کل دادگستری استان زنجان معتقد است که نه تنها مدارا نکرده بلکه حساسیت بالایی مقابل عملکرد استاندار سابق و مدیرکل سابق حوزه استانداری داشت.

وی با رد شایعات مدارا کردن با تخلفات احتمالی استاندار سابق گفت: پرونده‌ای در خصوص عملکرد و تخلفات احتمالی آن‌ها تشکیل نشد تا ما مدارا کرده باشیم. اتفاقاً بالعکس به نهادهای نظارتی و امنیتی اعلام کرده بودیم اگر تخلف و جرم‌هایی صورت گرفته پرونده را به دادگستری تحویل دهید تا برخورد کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد: ما برای برخورد با متخلفان و یا دستگاه‌های اجرایی تعارف نداریم و هرجا لازم باشد ورود کرده و با متخلفان امر با اقتدار برخورد می‌کنیم. هنوز هم آماده‌ایم اگر پرونده‌ای در خصوص تخلفات آن‌ها به ما ارجاع داده شود برخورد قاطع داشته باشیم.

در حالی شاهد این اظهارات هستیم که موضوع صیانت از اموال عمومی، نحوه تبدیل وضعیت امیرمرزبان و… از جمله مواردی بود که در آن مقطع بسیار حاشیه ساز شد و برخی اتهامات احتمالی برای این د ومسئول دولتی مطرح بود اما هیجگاه تحرک عملیاتی برای بررسی عملکرد آن ها صورت نگرفت.

هرچند برخی منابع آگاه به همدلی‌زنجان گفتند که نهادهای امنیتی گزارش هایی در خصوص عملکرد امیر مرزبان تدوین کرده بودند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان
خبر قبلی
باید به فکر ایران و آینده فرزندان خود باشیم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یادم میاد اون زمان فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان سرهنگ رحیم جهانبخش بود, بخدا اینقدر به حقیقی و مرزبان سکه و طلا داد, حتی یبار یک نیسان خاویار فرستاد خونش که بلاخره استاندار فهمید مثل خودشه تاییدش کرد و الان جهانبخش دیگه سرداره اونم سردار شهر خودش ارومیه
وای بحالمون

نیسان 🤣 بئله یالان یازین‌ گولمه‌لی اولماسین‌

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست