1. اجتماعی
  2. برنامه ریزی صداوسیمای زنجان همگام با تلاش ملی مبارزه با کرونا

کد خبر: 14119

برنامه ریزی صداوسیمای زنجان همگام با تلاش ملی مبارزه با کرونا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌ها و جدول پخش شبکه‌های استانی صدا و شبکه تلویزیونی اشراق  تغییر کرده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید محسن لطیفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: اقدامات متنوعی به منظور افزایش آگاهی از ابعاد این بیماری، اطلاع رسانی و آرامش بخشی از ابتدای اسفند آغاز شد که شامل اطلاع رسانی، ارائه راه‌های پیشگیری و ایجاد آرامش بخشی است.

وی افزود: در حوزه اطلاع رسانی در سیما، بصورت مشخص در برنامه های پرمخاطبی مانند خانواده، زنجانا سلام ، گفتگوی زنده خبری؛ گئجه لر، سیمای سلامت و برنامه های تامینی ضمن برقراری ارتباط با مدیرکل و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و حضورشان در این برنامه ها،  بیش از۳۵هزار زیرنویس حاوی پیامهای بهداشتی و پیشگیری پخش شده و تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

رئیس رسانه استانی از پخش بیش از ۷۶۵ دقیقه برنامه تلویزیونی به انضمام روزانه۲۵۰۰ زیرنویس با موضوع آگاهی بخشی از این بیماری ویروسی تا امروز خبر داد.

آقای لطیفی ادامه داد: شبکه استانی صدا هم  با حضور پزشکان فوق تخصصی در برنامه ها، آموزش مسائل بهداشتی به همه سنین به خصوص کودکان در قالب برنامه هایی مانند آخشاملار، پابه رکاب، رو در رو، سالم بمانیم ، سلام زنجان، صدای سلامت، کوک زندگی و یاشاییش مجموعا بمدت ۱۳۰۰دقیقه به این موضوع پرداخته است.

وی از تولید و پخش ۲۶۱ آیتم خبری ویژه در واحد اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: بیش از ۲۶۱ دقیقه برنامه خبری در قالب گزارش، تولید، تفسیر، گفتگوی زنده و خبر ارسالی به واحد مرکزی خبر در این مدت پخش شده است . همچنین تاکنون ۳۰ گفتگوی خبری در داخل بخشهای خبری و ۱۰ گفتگوی ویژه خبری ۳۰ دقیقه ای با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان برای اطلاع رسانی در خصوص این بیماری پخش نموده است.

مدیرکل مرکز با تاکید بر اهمیت مدیریت فضای مجازی درخصوص جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس گفت: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید ۲۰ پوستر، ۲ مورد اینفوگرافیک، ۷ موشن گرافیک ، ۱۰ مورد ویدئو، ۵۰ مورد متن، ۲ پادکست و ۲۵ اطلاعیه در صفحه ویژه ویروس کرونا فعالیت چشمگیری دارد.

آقای لطیفی از فعالیت رادیو نما با پخش۱۵۰ اسلاید مرتبط با این بیماری بمدت۱۰۸۰ دقیقه خبر داد و افزود: رسانه استانی با بسیج تمام امکانات و مجموعا با تولید، تامین و پخش بیش از ۲۶۶۱ دقیقه برنامه تلاش دارد با اطلاع رسانی بهنگام و مستمر نقش خود را در کنترل این بیماری فراگیر به بهترین نحو انجام دهد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برخورد قاطع دستگاه قضا با احتکار مواد بهداشتی در زنجان
خبر قبلی
عامل اقدام غیر متعارف در حرم امام رضا(ع) بازداشت شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست