مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبرداد:

برگزاری برنامه های متعدد در هفته جهانی کارآفرینی در زنجان

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی، گفت: در این هفته برنامه های متعددی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمد رضا یوسفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هفته جهانی کارآفرینی که در کشور ما از ۲۶ الی ۲ آذر ماه با اجرای برنامه های متعدد برگزار می شود، در کلیه کشورها، به منظور فرهنگ‌سازی و درک یک مفهوم و یا جلب نظر جامعه به یک موضوع، از کمپین‌ها و ابزار تبلیغاتی به مناسبت‌های مختلف بهره‌گیری می‌شود.

وی افزود: در خصوص کارآفرینی نیز در اقصی نقاط جهان از مناسبتی به نام “هفته جهانی کارآفرینی” (هفته سوم نوامبر هر سال) استفاده می‌شود. این کمپین عظیم جهانی می‌تواند فرهنگ صحیح کارآفرینی را در افکار و اذهان جامعه عمومیت بخشد و باعث ترغیب و تشویق نسلی نوظهور از کارآفرینان شود.

این مقام مسئول یادآور شد: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است که میلیون ها نفر از جوانان در سراسر دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی متصل شده و ایده‌های جدید را برای بهتر انجام دادن کارها و ایجاد مشاغل جدید را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه برای ورود به عرصه کارآفرینی است تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب ‌وکار، تشویق شده و کسب ‌وکار خود را آغاز کنند. با تمام چالش‌های پیش رو، همیشه نسلی از کارآفرینان خلاق هستند که قادرند جهش‌های اقتصادی و اجتماعی را رقم زده و با ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در میان آحاد مردم، تاثیرگذار باشند.

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. نوآورانی که به تعبیر “مقام معظم رهبری” مد ظله العالی ارزش آفرینان جامعه هستند و با ریسک پذیری و صبر، سرمایه اصلی را برای جهش اقتصادی کشور فراهم می‌نمایند.

یوسفی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در نظر دارد تا در این هفته برنامه‌های متعدد و مجازی را با محوریت بخش خصوصی ( انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی ) و در راستای توسعه فردی، انگیزشی وانتقال تجربه بزرگان کارآفرینی برای علاقمندان حوزه کارآفرینی،بخصوص جوانان برگزار نماید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
در ۲۴ ساعت اخیر؛ ۱۱ بیمار کرونایی در استان زنجان فوت شدند
خبر قبلی
بارش‌های پراکنده در استان زنجان طی ساعات آتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست