مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبرداد

بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه برای گازرسانی به واحدهای تولیدی استان زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به اقدامات انجام شده در خصوص گازرسانی به واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  برای گازرسانی به واحدهای تولیدی قابل افتتاح در هفته دولت استان زنجان هزینه شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد ظهر امروز در نشست خبری، با بیان اینکه با گازدار شدن ۲۱ واحد صنعتی دیگر در استان زنجان، مجموع واحدهای صنعتی گازدار استان به ۲ هزار و ۴۶۵ واحد رسیده است، اظهار کرد: ۱۱ واحد صنعتی در زنجان، چهار واحد در سلطانیه، دو واحد در ابهر، دو واحد در طارم، یک واحد در خدابنده و یک واحد در خرمدره صاحب گاز طبیعی شدند.

وی از افتتاح ۳۷ طرح گاز رسانی به روستاهای استان زنجان طی هفته دولت خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در استان به ۷۱۲ روستا می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گاز رسانی به ۶۹ روستای استان زنجان در دست اقدام است، یادآور شد: این پروژه ها در دهه فجر امسال یا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان ۹۴.۳ درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند می شوند که این میزان در نرم کشوری ۸۷ درصد است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۷۱۲ روستا از نعمت گاز بهره مند شدند، تاکید کرد: این میزان در سال گذشته ۶۷۵ روستا، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۱۰ روستا و در سال ۱۳۹۹ نیز تعداد ۶۰۲ روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مزایده املاک مازاد شرکت مخابرات ایران برگزار می شود
خبر قبلی
۱۴هزار طرح اشتغالزایی در استان زنجان فعال است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست