مدیرعامل شرکت صنایع استیل ایران:

تامین موادم اولیه و نقل و انتقال پول عمده چالش های صنعت قاشق و جنگال است

مدیرعامل شرکت صنایع استیل ایران گغت: مشکلات این شرکت در شرایط تحریم مسائل مربوط به تامین موادم اولیه و نقل و انتقال پول است.

علی ختایی در گفت‌و‌گو  با همدلی‌زنجان؛  با بیان اینکه  صنعت استیل و قاشق و چنگال به خارج از کشور وابستگی دارد، اظهار کرد: تمام مواد اولیه به خارج وابسته بوده و وارداتی است و ما در کارخانه پروسه تولید محصول نهایی را انجام می دهیم. در پروسه تولید ورق های استیل بریده و در بخش های مختلف بر روی آن کار کرده  و در نهایت محصول نهایی تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی همواره مقابل تولیدکنندگان وجود داشته است، افزود: از تامین مواد اولیه و صادرات و نقل و انتقال ارز که جزو مشکلات مهم پیش روی این واحد است. تامین ماشین آلات، مواد اولیه بخش های مختلف از ورق استیل تا مواد اولیه پولیش ها، نوارها و پودرهای سمباده و … از خارج از کشور تامین می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع استیل ایران با بیان اینکه روزی به دلیل نبود یک آیتم ممکن است تولید متوقف شود، یادآور شد: محصول از خارج کشور با مشکل وارد می شود و تشریفات گمرکی زیادی داریم. بروکراسی اداری پیچیده و طولانی است و نیروی انسانی در واحد تولیدی بلاتکلیف می ماند. وقتی مشکلی در این خصوص ایجاد می شود تولید متوقف می شود و پرسنل بیکار می مانند و باید هزینه های پرسنلی را بدون انجام هیچ تولیدی پوشش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در سال های اخیر بر رفع موانع تولید تاکید کرده است، اظهارکرد: باید فرهنگ حمایت از تولید محصول داخلی در بین مردم تقویت شود. تولید داخل نیز باید تلاش کند کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد و کالای خوبی به مردم ارائه دهد. مسئولان استانی باید حمایت های عملیاتی از حوزه تولید انجام دهند.

ختایی یادآور شد: مجموعه ما یک ثروت برای مردم این استان و منطقه است. به کالای ایرانی اعتماد کنیم. با توجه به تحریم های ظالمانه اولویت اصلی کشور حمایت از تولید داخل است و درآمدهای ارزی کشور دچار مشکل است. اگر مردم کشورمان به تولید داخل اعتماد کنند قول می دهیم اعتماد و حمایت آن ها بی پاسخ نماند. اگر نقصی هم در تولید داخل می بینند به ما منعکس کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتقال فسیل “رد پای آهو” به موزه تاریخ طبیعی زنجان
خبر قبلی
با کاهش مصرف برق نسبت به پارسال: مشترکان صرفه‌جو پاداش می‌گیرند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست