تراموا را در زنجان اجرایی می‌کنیم و به آن اعتقاد داریم

شهردار زنجان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر زنجان و بهبود فضاهای شهری جهت تسهیل تردد شهروندان زنجانی، گفت: وقتی تراموار را مصوب کردیم، برخی با آن مخالفت کردند و جاشیه ایجاد شد. امروز نه تنها مصوبه اجرای تراموا را اخذ کردیم بلکه اجرای آن را نیز در دستور کار قرار خواهیم دادو آن را عملیاتی می کنیم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه تاکید بر اجرای تراموا به این دلیل است که به آن اعتقاد داریم، اظهار کرد: توسعه جمل و نقل عمومی تجارب موفقی در دنیا دارد، تاکید بر تراموا به دلیل غیرفنی نیست، بلکه باید شهر را به سمت توسعه حمل و نقل عمومی و گسترش استفاده از آن سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اقداماتی در راستای توسعه فضاهای عمومی در سطح شهر انجام دادیم، افزود: اجرای پروژه پیاده راه یک اقدام و انقلاب مهم در شهر زنجان بود که در ستون فقرات شهر انجام شد و این رویکرد را ادامه خواهیم داد. فضاهای پیاده راهی به شرایط فعلی بسنده نخواهد شد و محورهای دیگر در برنامه قرار خواهد گرفت.

شهردار زنجان به وضعیت تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این پل ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمام تلاش لازم صورت خواهد گرفت تا در زمان مقرر پیش‌بینی شده به اتمام می رسد، اگر به هر دلیل این مهم محقق نشود از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی با بیان ایتکه برخی می‌خواهند به هر ترتیب ایراداتی برای اجرای این پروژه پیدا کنند، چرا که دنبال بهانه هستند، اظهار کرد: پیشرفت فعلی پل به مزاق برخی خوش نمی آید. در بدنه پل به مسائل منظر شهری و همخوانی با بافت اطراف توجه شده است.

معصومی در خصوص رویکردهای فرهنگی شهرداری زنجان و عملکرد سازمان فرهنگی نیز گفت: بسیاری از پروژه های انجام شده در شهر زنجان دارای پیوست فرهنگی بوده و کارکردهای فرهنگی دارند که نمونه آن اجرای پیاده راه بوده است. عملکرد مدیریت فعلی سازمان فرهنگی رضابت بخش بوده و بنایی برای تغییر مدیریت در این حوزه نداریم و از عملکرد آن راضی هستیم.
شهردار زنجان، حفظ و احیاء ساختمانهای بافت مرکزی و فرسوده شهر زنجان را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش شهروندان در حوزه تردد هسته مرکزی شهر استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی الویت اصلی مجموعه مدیریت شهری زنجان است.
شهردار زنجان با بیان اینکه خانه ها و بنا های قدیمی شهر زنجان تبدیل به سرای محله می شود، افزود: تالار شهر در ساختمان دارایی زنجان ایجاد می شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تعیین تکلیف ۲۱ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان
خبر قبلی
ایتالیایی زندگی کنیم یا آلمانی؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست