تعلیق جواز تاسیس طرح های صنعتی بدون پیشرفت فیزیکی در زنجان

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: جواز های تاسیس صادره که طی یکسال اخیر فاقد پیشرفت فیزیکی باشند ، به صورت سیستمی تعلیق می گردند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی کلانتری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای بهبود فضای کسب و کار و افزایش دقت و شفافیت در اطلاعات و آمار طرح های در دست اجرا ، بر اساس اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت جواز تاسیس طرح های با پیشرفت راکد تعلیق می گردد.

وی افزود: در این راستا به متقاضیان مهلت ۲۰ روزه داده شده است که در سامانه بهین یاب به روز رسانی انجام دهند در غیر این صورت مجوز صادره تعلیق خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت طرح های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی استان گفت: هم اکنون ۳۲۵ طرح در استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد و ۹۷ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد وجود دارد.

معاون امور صنایع سازمان تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای طرح های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال می باشد که پیش بینی می گردد زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۹۱ نفر در استان فراهم گردد.

کلانتری در خصوص وضعیت موجود صدور جواز های تاسیس در استان خاطر نشان ساخت: تاکنون در سطح استان هزار و ۱۶۳ مورد جواز تاسیس صادر گردیده که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر ۱۵۱ هزار میلیارد ریال می باشد.

وی اشتغالزایی پیش بینی شده این طرح ها را ۴۴ هزار نفر عنوان کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برخورد نظارتی با مقامات بازنشسته‌ای که از دو محل حقوق می‌گیرند!
خبر قبلی
شرایط جوی پایدار در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست