1. اخبار شهرستان
  2. تغییر و تحول لازمه مدیریت است

کد خبر: 4665

تغییر و تحول لازمه مدیریت است

تغییر و تحول لازمه مدیریت است

با کسی عقد اخوت نبسته ایم

 

 

مراسم تودیع و معارفه مدیران سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان، نوسازی و تحول اداری، امور حقوقی و قراردادها و مدیر سرمایه انسانی عصر امروز با حضور شهردار زنجان در سالن جلسات شهرداری برگزار شد .
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ شهردار زنجان در این مراسم تغییر و تحولات را لازمه مدیریت دانست و گفت : اگر تغییری در مجموعه بوجود می آید تغییر نوع کار و شرایط است و گرنه همه افراد تغییر یافته نسبت به مجموعه شهرداری دلسوزی و تعصب دارند.
مسیح اله معصومی با بیان اینکه تغییرات بوجود آمده را باید به فال نیک گرفت ، افزود : صندلی و میز ریاست برای مدتی دست ما امانت است و در طول این دوران باید تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت شهر به کار گیریم.

وی حوزه سرمایه گذاری را یکی از مهمترین سازمان های شهرداری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با در این حوزه با مشارکت بخش خصوصی و مردم تحولی بزرگ در زمینه سرمایه گذاری و درآمد پایدار برای شهر و شهرداری زنجان ایجاد شود .

شهردار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در اداره امور شهر زنجان با کسی عقد اخوت نبسته ایم و در کار با کسی تعارف ندارم به مدیران شهرداری توصیه کرد : همواره در کارها آن چیزی که مردم و نمایندگان مردم یعنی اعضای شورای اسلامی شهر ز انتظار دارند مدنظر قرار دهند و ضابطه جای رابطه و باند بازی لحاظ شود.

در پایان این مراسم داریوش قره داغی به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان معرفی و از زحمات ناصر احمد صفا در طول دوران مدیریت قدردانی شد و همچنین صفا بعنوان مدیر پروژه غیر همسطح گلشهر زنجان منصوب شد .

همچنین در ادامه حسن رضا مرادی بعنوان مدیر نوسازی و تحول اداری ، فرهاد رفیعی مدیر عامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری زنجان با حفط سمت بعنوان مدیر سرمایه انسانی و اکبر حمدی بعنوان مدیر امور حقوقی و قراردادها معرفی شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
همایش سازمان های بدون کاغذ در زنجان برگزار می‌شود
خبر قبلی
منصور جوادی به عنوان مشاور استاندار زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست