1. اخبار استان
  2. تلاش برای گشایش در پروژه پتروشیمی زنجان

کد خبر: 26010

تلاش برای گشایش در پروژه پتروشیمی زنجان

استاندار زنجان به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تسهیل و گشایش در خصوص وضعیت پروژه پتروشیمی زنجان اشاره کرد و گفت: گره های زیادی در خصوص این پروژه وجود داشته و این گره ها در حال باز شدن هستند. با ورود و پیگیری های انجام شده امیدواریم تا یک سال و نیم آینده، فاز اول آن به بهره برداری برسد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در نشست خبری با بیان اینکه موضوع آب یکی از نگرانی های جدی در استان زنجان است، اظهار کرد: در این خصوص اتفاق مهم تفاهم نامه دو سد مراش و بلوبین بوده که با پیگیری های مدیریت استان و مکاتبات دونماینده استان(خاتمی و طاهری) منتج به نتیجه شد که از نمایندگان استان تشکر می کنم. سد مشمپا ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم این پروژه نیز که حجم مخزنی آن ۳۵۰ میلیون متر مکعب است، راه بیفتد.

وی به اهمیت پیگیری و به نتیجه رسیدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان اشاره کرد و افزود: در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور، مدیران استانی باید عملکرد خود را تا پایان فروردین ماه ارائه کنند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به هدفگذاری رشد ۸.۶ درصدی اقتصاد استان زنجان در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه هایی برای پروژه ها و طرح های حوزه اقتصادی استان منعقد و با حساسیت پیگیری می‌شود. تلاش می شود سبد صنایع فعال در استان گسترش یابد و به سمت صنایع پاک و کم آب بر پیش می رویم و در حوزه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان نیز ۲ تفاهم نامه مهم برای استان منعقد شده است.

وی به اقدامات توسعه ای در فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به راه اندازی دوباره پروازهای زنجان- مشهد، همه سعی ما بر این است که با جذب سرمایه گذاران، پروازهای فرودگاه زنجان به نقاط مختلف انجام گیرد. با وجود منطقه ویژه اقتصادی قطعاً افزایش و تنوع پروازهای فرودگاه زنجان، آورده خوبی در حوزه هوایی برای استان خواهد داشت.

افشارچی، تاکید کرد: مشکل مسکن فرهنگیان حل شد اما گاوازنگ، گره بزرگی است که سناریوی حل آن چیده شده و گام اول نیز برداشته شده اما فرآیند زمان‌بری است تا مشکلات به‌صورت قانونی حل شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فیلم: شهرداری زنجان در کما نیست / شهرداری درگیر اعمال سلیقه ها است!
خبر قبلی
دستگیری سارقان خودرو در شهرستان ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست