1. اخبار استان
  2. تولید، بخش ورشکسته اقتصاد است

کد خبر: 10802

تولید، بخش ورشکسته اقتصاد است

رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با بیان اینکه از سال ۸۶ بحث کارآفرینی در ایران مطرح شده است، گفت: طرح موضوع کارآفرینی بیشتر پز و شعار بوده و بعد از فعالیت طی این سال ها باید بگویم که تولید، بخش ورشکسته اقتصادی است.

به گزارش همدلی‌زنجان، صمد یوسفی‌اصل ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل پارک علم و فناوری زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان ۶ سال از فعالیت و تشکیل کانون کارآفرینان می گذرد، اظهار کرد: استان زنجان از حیث شاخص های مرتبط با کارآفرینی جزو پنج استان نخست کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به وضعیت فعالیتی واحدهای تولیدی و همچنین صادرات در کشور و استان زنجان، افزود: واحدهای تولیدی در استان دارای شرایط صادراتی هستند اما متاسفانه مرز و سقف صادرات به افغانستان و عراق محدود شده و فراتر نرفته است که صادرات مواد معدنی و…به اروپا رویکرد موفقت آمیزی محسوب نمی شود.

رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان بر ضرورت حمایت های عملی از حوزه تولید و تولیدکنندگان برای توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد و یادآور شد: از تولیدکنندگان برای کمک به اقتصاد کشور و اشتغالزایی باید حمایت عملی شود. هم اکنون در کشورهای مختلف شرایط تشویقی زیادی برای حوزه تولید و سرمایه گذاری وجود دارد.

وی به مقایسه کار خبر و تولید پرداخت و تاکید کرد: کار تولید همانندکار خبر سودده نیست و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند با عشق کار می‌کنند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طولانی شدن زمان اجرای پروژه ها موجب شکل گیری رانت می‌شود
خبر قبلی
اکنون دقیقا در بازار چه خبر است ؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست